• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403070907564
  • خبرنگار : 50593

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

رژیم صهیونیستی در جبهه مقاومت زمینگیر شده است

رژیم صهیونیستی در جبهه مقاومت زمینگیر شده است

ایسنا/مازندران رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه رژیم صهیونیست به ذلت رسیده است، گفت: ارتش کودک‌کش اسرائیل با حمایت ۲۶ کشور قدرتمندتر از گذشته است اما در مقابل گروهی از جبهه مقاومت و حماس مقاوم یک سال است که زمینگیر و در باتلاق حماسه غزه گرفتار شده است.

 سعید اوحدی شامگاه ۹مهر که به مناسبت دومین اجلاسیه ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران به استان سفر کرد در گفت‌وگو با خبرنگاران به نقش اثرگذار شهید سیدحسن نصرالله در جبهه مقاومت پرداخت.

وی با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله ۳۲ سال رهبری جبهه مقاومت در لبنان را برعهده داشت، اظهار کرد: اگر یمنی‌ها هر روز افتخار آفرین هستند و غزه مقاوم یک سال در مقابل جنایات صهیونیست سفاک و کودک‌کش جعلی مقاومت کرد؛ به برکت وجود نازنین سید حسن نصرالله است، شهادت ایشان مصیبت سنگینی است همانگونه در فراز انقلاب و تاریخ صدر اسلام شاهد بودیم خون شهدا حتما باعث گشایش مسیر به سوی قله‌های کمال انسانیت خواهد شد.

اوحدی تصریح کرد: اگر از غزه مقاوم و پر افتخار می‌گوییم یادمان باشد که در جنگ سال ۱۹۶۷ همین رژیم اسرائیل در مقابل ۴ کشور عربی طی ۶ روز ۴ کشور را شکست داد، و صحرای سینا به ۱۰۰ کیلومتر و بلندی‌های جولان را از همان سال به اشغال خود درآورد و از اردن تا بحرمیت توانستند پیش روی کنند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه رژیم صهیونیست به ذلت رسیده است، گفت: ارتش کودک‌کش اسرائیل با حمایت ۲۶ کشور قدرتمندتر از گذشته است در مقابل گروهی از جبهه مقاومت و حماس مقاوم یک سال است که زمینگیر و در باتلاق حماسه غزه گرفتار شده است به لحاظ حیثیت سیاسی، نظامی، امنیتی و گرفتاری اقتصادی حیثیتشان بر باد رفته است.

این مسئول افزود: شاهد هستیم که در انگلستان برای آزادی غزه تظاهرات می‌کنند و در دانشگاه برلین و سایر دانشگاه‌های جهان دانشجوها به نشانه اعتراض از اقدامات خبیثانه رژیم صهیونیست خیمه می‌زنند. این نشان می‌دهد که حیثیت اجتماعی رژیم صهیونیستی بر باد رفت.

اوحدی خاطرنشان کرد: در حوزه حقوق بین‌الملل، دادگاه لاهه حکم جانی بودن نخست وزیر رژیم صهیونیستی را صادر کرد و بسیاری از کشورها خواستند که دادگاه لاهه رژیم صهیونیست را محکوم کند.

وی به برکت خون شهدا و افتخارآفرینی‌های سیدحسن نصرالله در جبهه مقاومت اشاره کرد و یادآور شد: این‌ها همه برای این است که سیدحسن نصرالله و شهدای محور مقاومت افتخار آفریدند و اگر مقام معظم رهبری به «مکتب سلیمانی» اشاره داشتند زیرا ایشان همه عصاره جنگ بودند و در میادین مختلف جنگ فرماندهی کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نقش اثرگذار شهدای مدافعان حرم در خانطومان و حماسه‌هایی که آتش فتنه را هزاران کیلومتر فراتر از مرزها خاموش کردند، اشاره کرد و گفت: این سنارویی که می‌بینید سالها قبل رژیم صهیونیست درگیرش بود همین فرزندان شهید خاک پاک مازندران با بینش و شناخت حرکت کردند و هزاران کیلومتر آن سوی مرزها آتش فتنه را خاموش کردند.

این مسئول ابراز امیدواری کرد، شهادت شیخ حسن نصرالله سبب تقویت و در نهایت شاهد پیروزی جبهه مقاومت خواهیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha