• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403070907467
  • خبرنگار : 50042

تفکر شهید سید حسن نصرالله مکتب راهبردی برای امت اسلامی است

تفکر شهید سید حسن نصرالله مکتب راهبردی برای امت اسلامی است

ایسنا/گیلان فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان رودبار در تجمع مردم شریف شهر رستم آباد، بر تفکر شهید سید مقاومت سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب‌الله لبنان به عنوان یک مکتب راهبردی تأکید کرد.

طهمورث عموپور امروز دوشنبه ۹ مهر ماه در تجمع مردم غیور شهر رستم آباد در محکوم کردن جنایت‌های رژیم آدمکش صهیونیستی و شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و سردار سرافراز سپاه پاسداران شهید نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، فرماندهان بزرگ و شجاعی را برای مقابله با باند آدمکش منحوس رژیم صهیونیستی در جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین تربیت کرد تا آنها در مقابل استکبار جهانی و ظلم ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه مردم جهان به سید حسن نصرالله افتخار می کنند، افزود: امروزه مردم آزادیخواه جهان به سید حسن نصرالله به عنوان یک قهرمان جهانی افتخار می کنند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «سید مقاومت یک شخص نبود، یک راه و مکتب بود و این راه همچنان ادامه خواهد یافت».

عموپور تأکید کرد: ما در دین مبین اسلام آموخته ایم پای اعتقاداتمان از با ارزش ترین داشته خود که جان ما است بگذریم و آن را فدا کنیم و از هیچ چیز هراس نداریم چون دست خدا با ما است.

رئیس شورای تأمین شهرستان رودبار با اشاره به جنایات باند نسل کش رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و جنوب بیروت گفت: سران این باند آدمکش رژیم غاصب صهیونیستی باید محاکمه شوند و اسرائیل از صفحه روزگار به فضل و مدد الهی محو خواهد شد تا شاهد پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین و لبنان باشیم.

فرماندار شهرستان رودبار پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم و راهبردی برشمرد و تصریح کرد: پس از شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیامی با عنوان اینکه «راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت» صادر کردند که بسیار مهم و کلیدی بوده و بر همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان واجب است کنار ملت سرافراز و مظلوم فلسطین و لبنان باشند.

عموپور با بیان این که ملت سرافراز غزه که با صبر و مقاومت در مقابل جنایتکاران ایستادگی کرده اند، خاطرنشان کرد: خداوند متعال با صابران است و قطعا پیروزی شامل کسانی است که در راه حق پایداری کنند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم امام جمعه رستم آباد و جمعی از مسئولان و مردم حضور داشتند و با فریاد «مرگ بر آمریکا و اسرائیل»، حرکت ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل را محکوم کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha