• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070907307
  • خبرنگار : 50177

مدیر اجرایی خانه فناور محیط زیست جهاد دانشگاهی لرستان:

استفاده از ظرفیت نخبگان برای رفع چالش‌های زیست‌محیطی ضروری است

استفاده از ظرفیت نخبگان برای رفع چالش‌های زیست‌محیطی ضروری است

ایسنا/لرستان مدیر اجرایی خانه فناور محیط زیست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: همگرا کردن ظرفیت‌های موجود و استفاده از پتانسیل نخبگان و تسهیلگری برای انجام امور از اهداف خانه فناور محیط زیست جهاد دانشگاهی است.

امین آزادبخت امروز (نهم مهر ماه) در نشست تخصصی کمیته علمی خانه فناور محیط زیست جهاد دانشگاهی که در سالن جلسات دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه کارگاه‌هایی در این خانه تاکنون برگزار شده است تا بتوانیم معضلی را از استان حل کنیم، ادامه داد: همگرا کردن ظرفیت‌های موجود و استفاده از پتانسیل نخبگان و تسهیلگری برای انجام امور از اهداف خانه فناور محیط زیست جهاد دانشگاهی است.

وی اظهار کرد: دانشگاه‌های استان نیروهای متخصص و متعهد در راستای حفاظت از محیط زیست دارند. در کنار آنها، مرکز تحقیقات کشاورزی استان نیز ظرفیت خوبی برای این امر محسوب می‌شود.

آزادبخت با بیان اینکه سایر مراکز رشد و دانشگاه‌های آزاد شهرستان‌های استان و دانشگاه آیت‌الله بروجردی پای کار بیایند تا مسئله‌یابی و اولویت‌بندی چالش‌های استان انجام شود، بیان کرد: ضرورت دارد چند اولویت اساسی استان مصوب و در قالب کمیته‌های تخصصی به دست متخصصان سپرده شود تا راهکارهایی را ارائه دهند.

وی بر لزوم ایجاد کمیته فناوری تاکید کرد و گفت: نیاز است ایده‌های فناورانه در این کمیته جمع‌آوری شوند. همچنین برای ایجاد انگیزه در افراد فناور از آپشن‌های تشویقی استفاده و ایده‌ها براساس اولویت‌هایی که لیست شده است، مهندسی شود.

مدیر اجرایی خانه فناور محیط زیست جهاد دانشگاهی لرستان افزود: فقط نباید به دانشگاه لرستان محدود شویم و باید از ظرفیت دیگر دانشگاه‌های استان برای حل معضلات زیست‌محیطی بهره ببریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha