• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403070907264
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل نوسازی مدارس استان:

۱۷۰کلاس برای مهرماه امسال به آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شد

۱۷۰کلاس برای مهرماه امسال به آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷۰ کلاس با اعتبار ۴۰۰میلیارد تومان برای مهرماه امسال به آموزش و پرورش استان تحویل داده شد.

سید رضا حسینی نیک در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز با سازمان نوسازی مدارس استان در بالاترین سطح خود قرار دارد، افزود: میزان تعهد خیرین در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار بوده است. این میزان اعتبار نسبت به جشنواره‌های قبل افزایشی بوده به صورتی که میزان تعهد خیرین مدرسه ساز در جشنواره بیست و پنجم ۱۰۰ میلیارد تومان و در جشنواره بیست و چهارم ۶۰ میلیارد تومان بوده است.

وی اظهارکرد: در طرح جمع آوری مدارس کانکسی موسوم به طرح شهید پناهی در استان ما ۹۳ مدرسه کانکسی بیش از ۱۰ نفر دانش آموز داشتند که تمام این مدارس جمع آوری شده و مدرسه جایگزین برای دانش‌آموزان ساخته شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۵۲ فضای آموزشی، فرهنگی، ورزشی در قالب ۱۷۰ کلاس با اعتبار ۴۰۰میلیارد تومان برای مهرماه امسال توسط سازمان نوسازی مدارس به آموزش و پرورش استان تحویل داده شد که بالغ بر ۸۰ درصد این پروژه‌ها یا تمام خیری هستند و یا با مشارکت خیرین ساخته شده اند.

حسینی نیک تصریح کرد: در قالب پروژه مهر، سازمان نوسازی مدارس تجهیزاتی در زمینه‌های آموزشی، کمک آموزشی، خوابگاهی و هنرستانی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی خریداری و در اختیار سازمان آموزش و پرورش قرار داد.

وی ادامه داد: خواسته‌ای که از آموزش و پرورش داریم این است که قبل از رسیدن فصل سرما سیستم‌های گرمایشی و وضعیت ایزوگام مدارس را بررسی کرده و در صورت احتیاج به بازسازی به ما اطلاع دهند تا به موقع اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha