• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403070907217
  • خبرنگار : 50549

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری:

برگزاری تورهای گردشگری مقاومت و مشهدگردی به هفته آینده موکول شد

برگزاری تورهای گردشگری مقاومت و مشهدگردی به هفته آینده موکول شد
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به دلیل اعلام عزای عمومی برگزاری تورهای گردشگری مقاومت و مشهدگردی به هفته آینده موکول شد.

سیدجلیل بامشکی در گفت و گو با ایسنا در خصوص برنامه‌های این سازمان  همزمان با هفته گردشگری و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: همزمان با هفته گردشگری برگزاری تور مشهدگردی که  در دستور کار بود به دلیل اعلام عزای عمومی کنسل شد. 

وی ادامه داد: این تور شامل بازدید از آرامگاه فردوسی، باغ نادری، موزه بزرگ خراسان و گذر تاریخی محلات مشهد بود که با توجه به شرایط موجود، این برنامه به هفته آینده موکول شده است. 

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد افزود: شهروندانی که پیشتر برای شرکت در تورهای این هفته ثبت‌نام کرده بودند هفته آینده می‌توانند از برپایی تورهای گردشگری بهره‌مند شوند.

بامشکی با اشاره به اینکه فرصت ثبت‌نام در این هفته کم بود، گفت: شهروندان در صورت تمایل به صورت گروهی در قالب تشکل‌ها، نهادها، مساجد، ان‌جی‌اوها و دانشگاه‌ها می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و از تخفیف ۵۰ درصدی این تورها استفاده کنند.

وی بیان کرد: با توجه به تقارن هفته گردشگری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تورهای هویتی و گردشگری مقاومت در دستور کار بود که این برنامه نیز با توجه به اعلام عزای عمومی در هفته آینده برگزار خواهد شد.

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در تشریح تور هویتی مقاومت افزود: برای برگزاری این تور مسیری تعریف شده که از مزار شهدای گمنام کوهسنگی آغاز و به حرم مطهر ختم می‌شود. همچنین در طول مسیر بازدید از مقبره شهدای شاخص و اسطوره‌های مقاومت کشورمان نیز پیش‌بینی شده است. 

وی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در تورهای مشهدگردی و گردشگری مقاومت جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۱۳۵  تماس بگیرند.

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: در آغاز هفته دفاع مقدس و با هدف احترام به مقام والای شهیدان، در مبادی ورودی شهر بیلبوردهایی به تصاویر شهدای شاخص خراسان رضوی آراسته و قاب عکس مفاخر سطح شهر، به تصویر ۵۰ شهید دفاع مقدس مزین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha