• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403070907095
  • خبرنگار : 50123

لازم است محافل بزرگداشت شهدای مقاومت منجر به بصیرت شود

لازم است محافل بزرگداشت شهدای مقاومت منجر به بصیرت شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری گفت: لازم است محافل بزرگداشت شهدا منجر به بصیرت و آگاهی نسبت به حقیقت مقاومت شود، راه را برایمان روشن کند و شبهه‌ها به ویژه برای قشر جوان رفع شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امروز ۹ مهرماه در نشست هماهنگی گرامیداشت شهید مقاومت سیدحسن نصرالله و سردار مجاهد شهید عباس نیلفروشان و سایر فرماندهان شهید در استان اظهار کرد: ما در جامعه ولایی زندگی می‌کنیم که تحت ولایت مقام معظم رهبری قرار دارد و ملت ایران و همه اقشار گوش به فرمان ایشان هستیم و جلوتر از ایشان نباید کاری انجام دهیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا و اعلام حمایت از جبهه مقاومت، بیان کرد: این مجالس از باب تکریم و بزرگداشت است و ما از محافل عزای حسینی یاد گرفتیم که این دست برنامه‌ها موجب پایداری دین و عقاید و ارزش‌ها شد، لذا مجالس تکریم شهدا موضوعیت دارد.

فاطمی با بیان اینکه فقدان شهید سید حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت یک فاجعه بزرگ و کم‌نظیر برای جهان اسلام و جهان عرب است، توضیح داد: این شهدا مظلومانه به شهادت رسیدند، لذا همه باید عکس‌العمل نشان دهند و مقصود ما از برپایی محافل و مجالس بزرگداشت، اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونسیتی و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری و پیروی از منویات ایشان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر اینکه از دل این محافل تکریم و بزرگداشت‌ها رسالت‌ها و وظایف نیز روشن می‌شود، افزود: محافل بزرگداشت شهدا باید منجر به بصیرت و آگاهی نسبت به حقیقت مقاومت شود و راه را برایمان روشن کند و شبهه‌ها به ویژه برای قشر جوان رفع شود.

فاطمی گفت: محافل بزرگداشت شهدای مقاومت باید بستر تکریم و تبیین شخصیت این شهدای والامقام به‌ویژه سید مقاومت باشد تا ابعاد مبارزات و حیات سیاسی وی برای مردم روشن شود که امیدواریم این برنامه‌ها مایه بصیرت‌افزایی در جامعه باشد.

در ادامه محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برپایی محافل بزرگداشت شهدا مایه خیر و برکت است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم که یک محفل باشکوه در شأن شهدای مقاومت و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور چهارمحال و بختیاری برگزار شود.

وی با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برای برپایی هر چه باشکوه‌تر محفل محوری در روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه، ادامه داد: همه باید تلاش کنیم و بر شکوه این مراسم بیفزاییم، یعنی محفلی مانند آنچه برای شهید رئیسی برگزار شد، برنامه‌ریزی شود.

حسین‌میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حداکثری آحاد مردم در این محفل موضوعیت دارد که در این راستا اطلاع‌رسانی بسیار اهمیت دارد و از فعالان رسانه و فضای مجازی انتظار می‌رود اطلاع‌رسانی این برنامه را به‌صورت گسترده، مستمر و مؤثر انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha