• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403070907012
  • خبرنگار : 71560

مجمع پارلمانی بین المللی شهید سردارسلیمانی با صدور بیانیه ای تاکید کرد

اندیشه نورانی «نصرالله» الهام بخش مبارزان راه خدا است

اندیشه نورانی «نصرالله» الهام بخش مبارزان راه خدا است

مجمع پارلمانی بین المللی شهید سردار سلیمانی با صدور بیانیه ای، تاکید کرد: قطعا اندیشه نورانی شهید سید حسن نصرالله بیش از گذشته الهام بخش مبارزان راه خدا خواهد بود و خون پاک او و یاران وفادارش همچون سیلی بنیانکن رژیم منحوس اسرائیل را از بن برخواهد کند.

به گزارش ایسنا، مجمع پارلمانی بین المللی شهید سردارسلیمانی با صدور بیانیه ای شهادت سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ ( سوره توبه آیه ۱۱۱ )

شهادت پرافتخار رهبر شجاع حزب الله لبنان ، سید مقاومت، مجاهد نستوه سید حسن نصرالله را به محضر مبارک امام عصر«عج» و ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مدظله العالی و علمای اسلام و مسلمانان جهان ، مردم شریف ایران و رزمندگان جبهه مقاومت به خصوص به حزب الله و مردم قهرمان لبنان تسلیت می‌گویم .

شهید بزرگ جهان اسلام و قدس شریف در مسیر حیات عزتمند خود ، پرچم مبارزه با رژیم اشغالگر و جنایت پیشه اسرائیل را با شجاعت و مقاومت بی‌نظیر سرافرازانه حمل کرد و بر پیمان خود تا دم شهادت استوار و پایدار ماند .

شهید سید حسن نصرالله به خیل شهدا بزرگ اسلام و به قافله شهدای کربلا پیوست، بی شک روح ملکوتی و پرفتوح این عبدصالح و اندیشه نورانی این عالم مجاهد بیش از گذشته الهام بخش مبارزان راه خدا خواهد بود و خون پاک او و یاران وفادارش همچون سیلی بنیانکن رژیم منحوس اسرائیل را از بن برخواهد کند و بار دیگر حقیقت « خون بر شمشیر پیروز است » به اثبات خواهد رسید.

این شهید آسمانی به معامله‌ای که با خدا بسته بود شادمان است و به فوز عظیم شهادت نائل آمد « ذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ »

اینک بر ماست که راه عزتمندانه او را با پیروی از قائد عظیم جهان اسلام حضرت آیت الله امام خامنه‌ای تا نابودی اسرائیل تداوم بخشیم و رزمندگان جبهه مقاومت و حزب الله شجاع لبنان و فلسطین و غزه مظلوم بدانند که هرگز آنها را در این جهاد مقدس تنها نخواهیم گذاشت.

از طرف مجمع پارلمانی شهید قاسم سلیمانی، از همه آزادی‌خواهان جهان به خصوص مجامع پارلمانی و نمایندگان مردمی جهان درخواست می‌کنیم ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی به یاری مردم مظلوم و مقاوم لبنان و غزه بشتابند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha