• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403070907009
  • خبرنگار : 71480

حزب موتلفه اسلامی:

نصرالله با حزب‌الله خواهد ماند

نصرالله با حزب‌الله خواهد ماند

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت شهادت رهبر حزب الله لبنان، تاکید کرد که نصرالله با حزب‌الله خواهد ماند و با رفتن امثال او و حاج قاسم و ابومهدی و فرماندهان و بزرگان دیگر، شجره طیبه مقاومت بالنده‌تر و قدرتمندتر خواهد شد و پرچم او بر زمین نخواهد ماند.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به این شرح است:

«و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا، بل احیاء عند ربهم یرزقون»

رژیم سفاک و پلید صهیونی در جنایتی دیگر با حمله‌ای وحشیانه، سیدی از سلاله پاک حضرت سیدالشهدا علیه السلام، بزرگمردی از تبار صالحان و ثابت قدمان، عالمی عامل و فاضل، فرمانده ای شجاع و کم نظیر و رهبری حکیم و مدبر و سیاستمداری ستودنی و مؤثر را به فیض شهادت نائل کرد و او را به آرزوی دیرینه اش رساند. فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ

گرچه فقدان مجاهد وارسته‌ای چون « سیدحسن نصرالله»، ضایعه ای عظیم و جانسوز است، ولی نویدبخش پیروزی بزرگ و شکوهمندی برای مقاومت و جهان اسلام خواهد بود.

سردمداران رژیم منحوس و غاصب صهیونی به زعم باطل خود، رهبر و سید مقاومت را از میان برداشتند، غافل از اینکه «سیدحسن» فرزند مقاومت بود و نصرالله با حزب الله خواهد ماند و با رفتن امثال او و حاج قاسم و ابومهدی و فرماندهان و بزرگان دیگر، شجره طیبه مقاومت بالنده تر و قدرتمندتر خواهد شد و پرچم او بر زمین نخواهد ماند.

آمریکا و اسرائیل بدانند همان گونه که با شهادت حاج قاسم و ابومهدی و سیدعباس موسوی و اسماعیل هنیه، خللی در جبهه مقتدر مقاومت ایجاد نشد، با شهادت سیدحسن نصرالله، همرزمان غیور آنها با وحدت و اقتدار بیشتر، در برابر استکبار جهانی قد علم خواهد کرد و با مدد الهی و رهبری ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله العالی به زودی شجره خبیثه صهیونیسم را از ریشه برکنده و در هم خواهد کوبید. « أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ» .

شهادت برای مردان خدا آزادی از بند دنیا و رسیدن به لقاءالله است، ولی برای دشمنان خدا مرگ، بسیار سخت است و این روزها جهان شاهد جان کندن رژیم نامشروع صهیونی و دولت تروریست آمریکاست و انتقام سخت نزدیک است. « وَ اللّهُ عَزِیزٌ ذو انْتِقام»

حزب مؤتلفه اسلامی شهادت مجاهد نستوه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و خانواده مکرمش و حزب الله قهرمان و امت اسلامی تبریک و فقدان او را تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات آن فقید سعید و همجواری با انبیاء و اولیاء و صبر و اجر برای بازماندگان و یارانش و نصرت و فتح مبین برای جبهه مقاومت و جبران مصیبتش مسئلت می‌نماید.

همان گونه که سید مقاومت فرمود:«ما هر دو سرباز امام و رهبری هستیم و یکی هستیم و موتلفه اسلامی و حزب الله لبنان را امام خمینی (ره) بنیانگذاری کرده است »، حزب موتلفه اسلامی همچون سالهای زندگانی پربرکت شهید سید حسن نصرالله ، حمایت و پشتیبانی و همکاری خود را با حزب الله استمرار خواهد داد.
 

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha