• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403070906949
  • خبرنگار : 50963

بهسازی ۲۷۰ کیلومتر از راههای استان بوشهر

بهسازی ۲۷۰ کیلومتر از راههای استان بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از بهسازی و روکش آسفالت ۲۷۰ کیلومتر از راههای این استان در۶ ماهه اول سال جاری خبرداد.

به گزارش ایسنا، عبدالکریم اخترشناس روز دوشنبه در گفت وگوبا خبرنگاران گفت: طی این مدت ۷۶ کیلومتر روکش آسفالت، ۷۵ کیلومتر لکه‌گیری و ۲۷ کیلومتر درزگری در محورهای استان بوشهر عملیاتی شده است.

اخترشناس افزود: همچنین انواع روکش‌های آسفالت حفاظتی (اسلاری سیل، میکرو و فوگ سیل) ۹۱ کیلومتر در راستای بهبود کیفیت و پیشگیری از تخریب زود هنگام رویه راه در سطح محورهای استان اجرایی شده است.
وی یادآور شد: طی نیمه نخست امسال بهسازی و اصلاح پیچ‌های گردنه عامری و جاشک، بهسازی و تعریض قطعه اول سعدآباد- وحدتیه، جاشک آبدان و آبدان دوراهک از شاخص‌ترین پروژه‌های مورد بهره‌برداری یا در دست اجرای استان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد برنامه پیش‌بینی شده استان در زمینه روکش، لکه‌گیری و آسفالت حفاظتی اجرایی شده و امیدواریم تا پایان سال شاهد جهش قابل توجه در این زمینه به منظور افزایش رضایت‌مندی کاربران جاده‌ای باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۷-۰۹ ۱۳:۰۹

آسفالت جاده های بوشهر که افتضاح هست . نمی‌دونم این ۲۷۰ کیلومتر که گفتند کجا انجام شده که هنوز اینقدر جاده داغون داریم اتوبان های افتضاح بین استانی و داخل استانی

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۲ ۱۳:۱۳

متاسفانه این روکش های جدید استاندارد نیست و پستی و بلندی دارد و چ چون شانه جاده روکش زده نمی شود. شانه جاده پایین تر از جاده اصلی می شود و بیشتر جاده برای رانندگان خطرناک می شود.