• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070906765
  • خبرنگار : 71489

عباسی: با ترور فرماندهان مقاومت، مسیر این جریان پرشتاب‌تر می‌شود

عباسی: با ترور فرماندهان مقاومت، مسیر این جریان پرشتاب‌تر می‌شود

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که تفکر مقاومت که مانند تفکر دفاع مقدس ماست، وجود داشته باشد، مطمئناً شکستی در کار وجود نخواهد داشت.

علیرضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «وقایع کنونی فلسطین و لبنان از جنس وقایع دوران دفاع مقدس و مصداق جهاد فی سبیل الله است»، گفت: رژیم صهیونیستی غده‌ای نامشروع است که بیش از ۷۰ سال است که در منطقه شکل گرفته است و از ابتدا نیز قرار گرفتنش در این منطقه اشتباه بود و به لطایف الحیلی با حمایت‌های مختلف اعم از تنفس مصنوعی که مجموعه‌های مختلف به او دادند، تا امروز سرپا مانده است. در مقابل این غده سرطانی، تفکر مقاومتی در منطقه به ویژه در فلسطین و لبنان شکل گرفته است که دفاع از سرزمین و به اصطلاح منطقه خود را اصل و اساس قرار داده است؛ تا زمانی که این تفکر که مانند تفکر دفاع مقدس ما است، وجود داشته باشد، مطمئناً شکستی در کار وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در ترور و به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت عنوان کرد: قصد رژیم صهیونیستی و حتی حامیان آنها یعنی آمریکا و اروپا این بود که این مقاومت وجود نداشته باشد؛ حال ممکن است رژیم صهیونیستی موفق به حذف یک سری از افراد حالا چه در سطح فرماندهان و چه در رده‌های پائین‌تر شود، اما آیا می‌تواند تفکر این افراد را حذف کند؟ قطعاً خیر و زمانیکه آن تفکر حذف نشود، پس پیروزی جبهه مقاومت ادامه‌دار خواهد بود.

وی ادامه داد: سال‌ها قبل رژیم صهیونسیتی سید عباس موسوی را که فرمانده حزب الله لبنان بود، ترور کرد اما مشاهده می‌کنیم که با این ترور یا با ترور سایر فرماندهان مقاومت، مقاومت قوی‌تر از قبل به مسیر خود ادامه دادند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بعد از عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی در حالتی جنون‌آمیز قرار گرفته است چراکه نمی‌توانند به این عملیات پاسخ دهند و آن را از ذهن مردم خود پاک کند؛ آنها به این دلیل که دیگر نمی‌توانند آن هیمنه پوشالی که داشتند را به مردم خود نشان دهند، به کشتار وحشیانه روی آوردند و بیمارستان، مدرسه، زن و مرد و پیر و جوان را مورد اصابت بمب‌های خود قرار می‌دهند؛ آنها همچنین از دیگر اهدافشان این است که سران مقاومت را حذف کنند این درحالیست که حتی اگر یکسری از سران مقاومت را هم حذف کردند اما اتفاقی در اصل مقاومت رخ نخواهد داد و تا زمانی که آن تفکر مقاومت و دفاع وجود دارد، حتی اگر یک نفر باقی بماند این جهاد ادامه خواهد داشت.

نماینده کرج گفت: این که سران رژیم صهیونسیتی و حامیان آنها فکر کنند با مورد اصابت بمب قرار دادن ساختمان یا منطقه‌ای یا با حذف یک فرمانده‌ای این مقاومت متوقف می‌شود، مطمئناً این اتفاق نخواهد افتاد چراکه این مقاومت دیگر ساری و جاری شده است.

عباسی همچنین با اشاره به محکومیت جهانی جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی جریاناتی در تظلم خواهی از مظلومان غزه و فلسطین راه افتاده است و این جریانات نیز تمام شدنی نیستند؛ همچنین مشاهده می‌کنیم که در شرایطی که شعار و خواسته رژیم صهیونسیتی از نیل تا فرات بود، آنها نه تنها به این خواسته خود نرسیدند بلکه در فلسطین محدود شدند و الان کل دنیا نیز علیه آنها شده‌اند. زمانی همه می‌گفتند که اسرائیل مظلوم است اما امروز همه به ظالم بودن رژیم اشغالگر یقین دارند و اعتراض می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسیر مقاومت و دفاع ضد صهیونیستی آغاز شده است و شروع آن نیز با پیروزی انقلاب اسلامی بوده و این مسیر متوقف نخواهد شد، گفت: حذف افراد هیچ تاثیری در کند شدن این دفاع و مقاومت نخواهد داشت بلکه این مسیر را پرشتاب‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha