• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070906698
  • خبرنگار : 50175

فرمانده سپاه پلدختر:

هویت فلسطین در قلب دانشگاه‌ها و خیابان‌های کشورها دیده می‌شود

هویت فلسطین در قلب دانشگاه‌ها و خیابان‌های کشورها دیده می‌شود

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه پلدختر گفت: امروز به مدد دلاوری‌های رزمندگان ما هویت فلسطین در قلب دانشگاه‌ها و خیابان‌های کشورهای جهان‌ دیده می‌شود و دشمنان اسلام سرخورده‌تر از هر روز هستند.

مجید بیرانوند هشتم مهرماه در مراسم عزاداری شهادت سیدحسن نصرالله و همراهانش که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) پلدختر برگزار شد، با بیان اینکه شهید نصرالله حجت خدا بود و خواب را از رژیم صهیونیستی گرفته بود، اظهار کرد: سید مقاومت مانند برادرش شهید حاج‌ قاسم سلیمانی شب و روز را نمی‌شناخت و در جست‌وجوی شهادت بود، همچون شمع می‌سوخت تا این که به یاران شهیدش پیوست.

وی با اشاره به اینکه جهاد فی‌سبیل‌الله از ابواب بهشت و زره مستحکمی است برای حفاظت از قرآن و سرزمین لبنان و فلسطین فصل مشترک این بهشت در دنیا است چراکه هر گوشه از این کشور و از این سرزمین منزلگاه شهیدی است، افزود: قرآن سخن حق و حقیقت است و وقتی که از زنده‌بودن شهید سخن می‌گوید، یعنی ناب‌ترین و جاری‌ترین حقیقت عالم است.

بیرانوند با یادآوری اینکه هر ملتی که می‌خواهد در دنیا و در تاریخ ماندگار شود، نشکند و نابود نشود نیازمند چنین حجت‌هایی است؛ حجت‌های قدرتمند و مقاوم که بدون آن‌ها نمی‌توان هیچ راهی را پیمود، اضافه کرد: آن‌ها شهد شیرین شهادت، مقاومت و ایستادگی را در مقابل دشمنان به ما نشان دادند و در مقابل یک جهان قدرت، دلیرانه ایستادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه امروز به مدد خون شهیدان و ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام، دشمنان افسرده، منزوی و منفور در جهان هستند، تصریح کرد: این آمریکایی‌ها که به اسرائیل سلاح می‌دهند تا خانواده‌های فلسطینی را در زیر آواره‌های برج‌ها دفن کنند، خودشان به‌ تدریج در حال دفن شدن هستند و در عوض این فلسطینی‌ها و لبنانی‌ها هستند که با خون شهیدانشان تاریخ‌ساز شدند و درحال‌ رشد هستند.

وی گفت: شیاطین عالم نمی‌توانند بر اراده رزمندگان اسلام در محور مقاومت غلبه کنند و پیروز شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر ادامه داد: آنچه در طوفان‌الاقصی به‌ عنوان استثنایی‌ترین عملیات غافلگیرکننده در نبردهای بشری اتفاق افتاد انعکاسی از ظلم‌های صد ساله بریتانیا، آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی در حق ملتی که ۷۵ سال است آن‌ها را از سرزمین خود بیرون رانده و آواره کرده‌اند و عزت، آرامش و پیشرفت را از آنان گرفته‌اند.

بیرانوند اضافه کرد: پس از جنگ جهانی اول که قیمومیت شرق مدیترانه و شامات به انگلستان واگذار شد، این دولت با اعلامیه وزیر خارجه وقت، زمینه را برای انتقال صهیونیست‌ها به سرزمین‌های فلسطینی آماده کرد.

وی یادآور شد: پس از آن ماجراهای خطرناک و ویرانگری اتفاق افتاد که از جمله آن کشتار و قتل‌عام مسلمانان و ده‌ها مورد دیگر بود، اما آنچه اهمیت دارد، این است که فلسطینی‌ها هرگز نپذیرفته‌اند ذلیل و اسیر سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی شوند.

انتهای پیام

وی افزود: همین امر با مسلح شدن آن‌ها در نبردهای ۳۳، ۲۲، ۵، ۵۱ و ۱۲ روزه و امروز با قدرت لایتناهی طوفان‌الاقصی درهم‌شکننده و امیدآفرین بوده است و احساس آرامش، آسایش و اقتدار از رژیم صهیونیستی  و باطل کننده سحر و جادو صهیونیست‌ها و شکست‌هراسی بود.

بیرانوند با بیان اینکه همین شهادت‌ها ما را در ادامه مسیر باز نخواهد داشت و با شهادت زنده‌تر، پویاتر، و برنده‌تر می‌شویم، شهادت برای ما اول راه است و خون شهیدان برای دشمنان بسیار خطرناک‌تر از رزمندگان خواهد بود، اظهار کرد: دلدادگان امام حسین(ع) به دنبال شهادت می‌گردند و آن را سعادت و مرگ تاجرانه می‌دانند و  خود را در قله‌های رفیع ارزش‌های اسلامی، انقلابی و انسانی می‌دانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: ما امروز با صدایی غرّاتر از گذشته و عزمی استوارتر و گامی‌هایی مستحکم‌تر از گذشته در راه دفاع از آرمان‌های فلسطین با ولی‌فقیه زمان عهد و پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون خود دست از اسلام، انقلاب و آرمان‌های شهیدان و فلسطین عزیز و حزب‌الله لبنان نخواهیم کشید.

وی افزود: به رژیم کودک‌کش و صهیونیستی این غده سرطانی اعلام می‌کنیم، همان‌طور که بعد از طوفان‌الاقصی یک‌ روز خوش و راحت برای خود ندیده‌اید، بعد از شهادت سید مقاومت نیز یک روز خوش و راحت به خود نخواهد دید، بروید و خودتان را با قبل از طوفان‌الاقصی مقایسه کنید که جایگاهتان جز در سوراخ پناهگاه‌ها نیست.

بیرانوند یادآور شد: شاید این طوفان‌های سهمگین عزیزان ما را از ما بگیرد، اما درخت تنومند مقاومت را تکان نخواهد داد و هیچ‌گاه نخواهد شکست و آن رژیم کودک‌کش و دشمن‌ترین دشمنان اسلام و قرآن به‌ زودی زود شکست خواهد خورد و به دست رزمندگان اسلام ریشه آن خواهد خشکید.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha