• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403070806510
  • خبرنگار : 71974

حجت‌الاسلام‌ محمدمهدی کرمی در گفت‌وگو با ایسنا:

فرهنگ مقاومت با شهادت تقویت می‌شود

فرهنگ مقاومت با شهادت تقویت می‌شود

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با بیان اینکه فرهنگ مقاومت با شهادت تقویت می‌شود، بیان کرد: ممکن است که پرچم مقاومت از دست یک نفر به زمین بیفتد؛ اما قطعاً نفر بعدی این پرچم را بار دیگر در دست خواهد گرفت و درنهایت با تقدیم پرچم مقاومت به دست امام زمان(عج) زمینه برای ایجاد نظم نوین جهانی بر پایه اسلام فراهم خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌ محمدمهدی کرمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از شهدای محوره مقاومت اظهار کرد: به‌منظور تجلیل از مقام شهید و مخصوصاً شهید راه مقاومت سید حسن نصرالله روز گذشته و امروز مراسمی در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد و طی آن دانشجویان و اساتید دانشگاهی به‌منظور حمایت از محور مقاومت راهپیمایی تا سر در دانشگاه انجام دادند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران تصریح کرد: دانشجویان و اساتید حوزه دانشگاهی برای کمک به محور مقاومت و ارائه خدمات موردنیاز این جبهه اعلام آمادگی کردند، جنایات صورت گرفته از سوی رژیم صهیونیستی از سوی افکار عمومی در سرتاسر جهان محکوم شد و حتی بسیاری از کشورهای غیر اسلامی نیز اقدام اسرائیل را یک جنایت آشکار علیه حقوق بشر دانستند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد رعب میان مسلمانان برای شکستن مقاومت آن‌ها است اما این اقدامات روحیه حق‌خواهی آن‌ها را تقویت خواهد کرد. به‌طور مثال جبهه استکبار با شهادت سردار قاسم سلیمانی به دنبال کوتاه آمدن جبهه مقاومت از اهداف خود بود. آیا این هدف با شهادت سردار سلیمانی محقق شد. مسلماً عزم نیروهای مقاومت را نسبت به آرمان‌های آن‌ها تقویت کرد.

کرمی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت با شهادت تقویت می‌شود، بیان کرد: ممکن است که پرچم مقاومت از دست یک نفر به زمین بی افتد اما قطعاً نفر بعدی این پرچم را بار دیگر در دست خواهد گرفت و درنهایت با تقدیم پرچم مقاومت به دست امام زمان زمینه برای ایجاد نظم نوین جهانی بر پایه اسلام فراهم خواهد شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران بیان کرد: مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد و امروز نیز بسیاری از جوانان برای حضور در میدان جنگ علیه رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: خوی وحشیانه رژیم صهیونیستی باعث انجام جنایت‌های فراوان علیه حقوق بشر شده است، اما تاریخ نشان داده است که پایان این جنایت با نابودی این رژیم جنایتکار همراه خواهد شد امری که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha