• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070806432
  • خبرنگار : 50300

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

امروز ‌پیش‌ روی شهید نصرالله و شهدای مقاومت، دریایی از بشارت‌ها است

امروز ‌پیش‌ روی شهید نصرالله و شهدای مقاومت، دریایی از بشارت‌ها است

ایسنا/خوزستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر مقاومت گفت: امروز پیش روی سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت، دریایی از بشارت‌ها است و پیش روی ما صحنه‌ای از جهاد و مقاومت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی شفیعی امروز ۸ مهر در تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در محکومیت شهادت سید حسن نصرالله، اظهار کرد: خداوند متعال سفارش به صبر کرده است. در فرهنگ قرآن صبر همیشه منفعل نیست بلکه در بسیاری از آیات قرآن صبر هم معنای استقامت است.

وی افزود: جبهه مقاومت فرماندهانی از دست داد و از خدا در این راه صبر می‌خواهد اما نه صبری که ما را به انفعال و وادادگی و نشستن دعوت کند بلکه صبری که ما را برای جهاد فی‌سبیل الله آماده‌تر می‌کند.

به گزارش ایسنا، شفیعی ادامه داد: امام علی علیه السلام می‌فرمایند: بعد از اسلام هیچ عملی شریف‌تر از جهاد در راه خدا نیست. قوام دین به جهاد است. البته جهاد سخت است و مشکلاتی دارد و نیاز به صبر و استقامت دارد اما بعد از شهادت بشارت و حسنات خدا نصیب مجاهدان در راه خدا می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امروز پیش روی سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت، دریایی از بشارت‌ها است و پیش روی ما صحنه‌ای از جهاد و مقاومت است.

وی ادامه داد: امروز جمع شده‌ایم تا این پیغام را مخابره کنیم که به دستور ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه‌ای و بر اساس دستورات موکد قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع)، آماده‌ایم هر کدام به هر شکلی که بزرگان و فرماندهان دفاع مقدس و بیت المقدس و کربلای ۵ تعیین می‌کنند، جهاد کنیم. ما می‌دانیم که آن‌ها مصلحت نظام را در عرصه‌های وسیع بهتر از ما می‌دانند. 

شفیعی عنوان کرد: هرجا و به هر شکلی با دستور رهبر و درک شرایط و موقعیت جهاد، تشخیص داده شود، آماده‌ایم‌ که از هیچ چیزی در راه خدا دریغ نکنیم و به این عرصه بپیوندیم و آرزوی این نسل مانند نسل قبل شهدا، چیزی جز شهادت در راه خدا نیست. آرزوی ما شهادت است و دشمن نمی‌داند وقتی ما را تهدید می‌کند در حقیقت بشارت را پیش روی ما قرار داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha