• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070806426
  • منبع : نمایندگی خوزستان

دستگیری ‌قاتل‌ فراری در شادگان/ بازداشت عاملان نزاع طایفه‌ای در آبادان

دستگیری ‌قاتل‌ فراری در شادگان/ بازداشت عاملان نزاع طایفه‌ای در آبادان
عکس از آرشیو

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتل متواری در عملیات ضربتی پلیس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی اظهار کرد: در پی وقوع قتلی جوانی ۲۱ ساله در سال ۱۴۰۱ در یکی از محله‌های شادگان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب موضوع به صورت میدانی بررسی و با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات فنی پس از دو سال قاتل متواری شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شادگان گفت: متهم در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد، از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع اعمال مجرمانه در مواقع بروز اختلافات از درگیری با مجرمان پرهیز و موارد را بلافاصله از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری کنند.

دستگیری عاملان یک نزاع طایفه‌ای در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان هم از دستگیری چهار نفر از عاملان نزاع طایفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری گفت: به دنبال اعلام وقوع نزاع طایفه‌ای در یکی از مناطق شهرستان آبادان، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانک به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس با حضور در محل تعدادی از افراد شرکت‌کننده در نزاع را دستگیر کردند، افزود: پلیس اطلاعات با انجام اقدامات فنی چهار نفر عاملان نزاع طایفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنان را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

سرهنگ کشوری با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند، گفت: علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha