• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403070806404
  • خبرنگار : 50212

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان مرکزی:

تلاش محور مقاومت برای ارتقای امنیت تمامی مسلمین جهان است

تلاش محور مقاومت برای ارتقای امنیت تمامی مسلمین جهان است

ایسنا/مرکزی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: تلاش محور مقاومت برای ارتقای امنیت تمامی مسلمین جهان است و مردم پشتوانه آنها هستند.

حجت‌الاسلام حسنوند یکشنبه هشتم مهرماه ۱۴۰۳ در تجمع حمایت از حزب‌الله لبنان و محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله که در دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله گفت: سید مقاومت به خیل شهدایی پیوست که به تعبیر خدای تعالی دستشان باز است و زنده‌اند. این اتفاقات تمام شدنی نیست و تا زمانی که نبرد بین جبهه حق و باطل وجود داشته باشد چنین شخصیت‌هایی در راه خدا جان خود را از دست خواهند داد.

وی گفت: این اتفاقات منجر به شکستن دل حامیان مقاومت شده اما کمر جبهه مقاومت را نخواهد شکست و مقتدرتر از گذشته در برابر جبهه کفر مقاومت خواهند کرد. تمام زندگی حزب‌الله لبنان، مقاومت است و تمام زندگی آنها وقف جهاد برای مبارزه با صهیونیسم و آزادی قدس شریف و فلسطین است.

حجت‌الاسلام حسنوند گفت: تلاش محور مقاومت برای ارتقاء امنیت تمامی مسلمین جهان است و مردم پشتوانه آنها هستند. در شرایطی قرار داریم که احتمال دارد انواع سناریوها اتفاق بیفتد و نیازمند اتحاد و انسجام بین ملت‌های آزادی‌خواه و کنار گذاشتن اختلافات و رسیدن به اتحاد و وحدت کلمه هستیم.

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد سنگرها و خط قرمزها شکسته شود بلکه باید اقدام متناسب انجام داد، گفت: نباید روحیه یاس و ناامیدی در جامعه غالب شود. رژیم صهیونیستی نتوانسته است علیرغم جنایاتی که انجام می‌دهد به اهداف خود نظیر از بین بردن حماس و جبهه مقاومت دست یابد. رژیم صهیونسیتی در حال نابود شدن است و جنگ‌افروزی‌های منطقه محکوم به شکست است. تمامی تبلیغات ۷۰ ساله آنها نقش برآب شده و بیداری در کل جهان ایجاد شده است.

علی یونسی سرپرست دانشگاه پیام نور استان نیز با محکومیت و ابزار تنفر از اقدام رژیم صهیونسیتی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و همراهانش اظهار کرد: دولت لبنان یکی از متهمین اصلی در ترور شهید نصرالله است و باید به جهان پاسخگو باشد که چگونه اجازه داد که یک مجاهد و هموطن در داخل این کشور ترور شود.

تلاش محور مقاومت برای ارتقای امنیت تمامی مسلمین جهان است

وی با تاکید بر لزوم حمایت دولت لبنان از حزب الله گفت: آیا این دولت نباید روابط خود را با کشورهای مزدور که زمینه نفوذ و جاسوسی را فراهم می‌کنند محدود کند و زمینه این جنایات را از بین ببرد.

یونسی با تاکید بر اینکه این اتفاقات تجربه‌ای برای ملت ایران است که گرفتار این وقایع نشوند، گفت: این اتفاقات یک تهدید است و باید نسبت به این جنایات حساسیت بیشتری داشت تا چنین حوادث وحشتناکی که ترور کوچک‌ترین آن است در کشور رخ ندهد.

وی با اشاره به ترور اسماعیل هنیه در ایران گفت: شهید هنیه برای تبریک آغاز بکار دولت چهاردهم به ایران سفر می‌کند و در داخل کشور ترور می‌شود اما واکنش ها دقیق نیست و نتیجه آن ترورهای بعدی است. مطالبه جدی این است که در سایه اتحاد اجازه ندهیم انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

وی در ادامه مسائل اقتصادی را یکی از متغیرهایی دانست که زمینه نفوذ را ایجاد می‌کند و گفت: متاسفانه کشور ما دچار مسائل اقتصادی است و مجامع بین‌المللی برای حل مشکلات اقتصادی نسخه می‌پیچند. به عنوان مثال FATF یکی از ابزارهای ساده برای حذف مقاومت در کشور است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: اقامه عزای شهادت شهید حسن نصرالله با پوشیدن لباس مشکی به عنوان حداقل کاری که در این شرایط می‌توان انجام داد به جامعه می فهماند که نسبت به این جنایت حساس هستیم. اسلام جوهره پایداری جمهوری اسلامی ایران است یعنی هرچقدر دینداری و اسلام گرایی در جامعه زیاد شود انقلاب اسلامی ضربه ناپذیرتر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه و نگرانی مردم نسبت به این وقایع باید محسوس باشد، گفت: جامعه دانشگاهی به عنوان نخبگان جامعه باید مطالعات و اطلاعات خود نسبت به این جنایت را افزایش دهند و دیگران را نیز نسبت به این وقایع حساس و گداخته کنند.

تلاش محور مقاومت برای ارتقای امنیت تمامی مسلمین جهان است

در ادامه کاظمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان مرکزی نیز گفت: دانشگاهیان در برابر این جنایات باید موضع خود را نشان دهند و مطالبه گر باشند. مطالبه جدی ما این است که مسئولان محکم در برابر دشمن بایستند و عقب نشینی نکنند.

وی در ادامه بیانیه دانشجویان در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها و شهادت شهید سیدحسن نصرالله را قرائت کرد.

تلاش محور مقاومت برای ارتقای امنیت تمامی مسلمین جهان است

تلاش محور مقاومت برای ارتقای امنیت تمامی مسلمین جهان است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha