• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070806373
  • خبرنگار : 50649

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

‌اولویت‌دهی به تکمیل پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی

‌اولویت‌دهی به تکمیل پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی

ایسنا/فارس نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، اولویت کنونی در توسعه زیرساخت‌های عمرانی را تکمیل پروژه‌های دارای بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی عنوان کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و طاهر موهبتی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که امروز، ۸ مهرماه به استان فارس سفر کرده‌اند، با ورود به شهرستان داراب، ابتدا در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافته و به شهدای والامقام، ادای احترام کردند.

این برنامه با حضور در محل ساخت پروژه بیمارستان جدید شهرستان داراب به نام بیمارستان حضرت امام علی(ع) و بررسی روند پیشرفت این پروژه سلامت‌محور ادامه یافت.

در این بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی مدیرکل دفتر منابع توسعه فیزیکی وامور عمرانی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد، ضمن پیگیری مراحل اجرایی پروژه، راهکارهای عملیاتی در خصوص سرعت بخشیدن به روند توسعه و بهره‌برداری از این پروژه را بررسی کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه این بازدید با قدردانی از تلاش‌های مجموعه سلامت استان فارس و شهرستان داراب و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیشبرد این پروژه درمانی، ابراز امیدواری کرد: با تامین اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز پروژه، تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از این خدمت جدید سلامت محور و توسعه زیرساخت‌های درمانی در این قطب درمانی جنوب غربی استان فارس باشیم.

حمیدرضا حاجی بابایی، اولویت کنونی در توسعه زیرساخت‌های عمرانی را تکمیل پروژه‌های دارای بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، پروژه ساخت بیمارستان جدید شهرستان داراب، مزین به نام حضرت امام علی(ع) که تاکنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، با پیش‌بینی ۱۶۰ تخت بیمارستانی و با متراژ حدود ۱۵ هزار متر مربع در حال ساخت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha