• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403070806282
  • منبع : نمایندگی کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت:

رفتار متعهدانه و کنش دلسوزانه از ‌ویژگی بارز شهدای جهادگر است

رفتار متعهدانه و کنش دلسوزانه از ‌ویژگی بارز شهدای جهادگر است

ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تلاش جهادگران با نیت معنوی بود و فقط از پروردگار اجر و مزد کارشان را طلب می کردند.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز یکشنبه ۸ مهرماه در یادواره شهدای جهادگر جهاد کشاورزی کردستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، برخورداری از ایثار مخلصانه و کار در راه خدا را ویژگی بارز جهادگران سازندگی ذکر و اظهار کرد: رفتار متعهدانه، کنش دلسوزانه و عاشقانه و تلاش مجاهدانه از دیگر ویژگی های جهادگران سازندگی است.

وی افزود: تلاش جهادگران با نیت معنوی بود و فقط از پروردگار اجر و مزد کارشان را طلب می کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد: نیروهای جهاد سازندگی در آن دوران شب و روز نمی‌شناختند و با دست‌های پینه بسته باندپیچی شده از زخم کار و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و خواب‌های چنددقیقه‌ای و چند لحظه‌ای از ویژگی‌های جهادگران بود.

جهاد کشاورزی کردستان بیش از هزار و ۷۰۰ شهید، جانباز و رزمنده دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان هم در این یادواره ضمن تسلیت شهادت دبیر حزب الله لبنان، با اعلام اینکه جهاد کشاورزی استان ۹۲ شهید، ۷۰ نفر جانباز و بیش از هزار و ۷۰۰ رزمنده تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده اظهار کرد: کارمندان جهاد کشاورزی اکثرا جوان هستند و لازم است که با منش و راه شهیدان آشنا شوند.

هدایت‌الله نواب هم در ادامه این مراسم، شهدا را ستون‌های انقلاب را مستحکم کردند شهدای ما از نظر معنوی بسیار ارزشمند هستند.

وی با بیان اینکه جهاد سازندگی به دستور امام راحل در راستای محرومیت‌زدایی تشکیل و به حق کارهای شاخص انجام دادند، افزود: مردم اصل مهم در تحقق اهداف و پیشبرد برنامه‌های نیروهای جهاد سازندگی هستند و اگر به واسطه حمایت‌ها و کمک‌های مردم نبود نیروهای سازندگی نمی‌توانستند به اهداف و برنامه‌هایی خود دست پیدا کنند.

نواب بیان کرد: جهادسازندگی مسئولیت مهندسی جنگ را در دفاع مقدس پذیرفت در آن شرایط سخت جهاد سازندگی، قبل، حین و بعد از عملیات کار می‌کرد.

نواب عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس از ۳۶ کشور غنیمت جنگی و از ۱۶ کشور اسیر داشتیم در واقع در طول ۸ سال جنگ تحمیلی ملت ایران با دست خالی با دنیا جنگید.

وی ادامه داد: تمام دنیا در جنگ تحمیلی برای مقابله با ایران آمده بودند و در برابر یک کشوری که تازه به پیروزی رسیده بود و هنوز زیر ساخت‌های آن فراهم نبود و کمبودها را داشت ایستاده بودند این ملت با توکل به خدا و اعتماد و اعتقادی که مردم داشتند به پیروزی رسید.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار، گذشت، فداکاری تلاش شبانه روزی و نهراسیدن از دشمن موجب شد تا ملت ما در آن روزها در برابر دشمن تا دندان مسلح به پیروزی برسد، امروز ما نیز باید با همان روحیه جلو برویم، عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در برابر دنیا ایستادیم و این حاصل فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha