• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403070806267
  • خبرنگار : 50163

در پیام‌های مسئولان استان زنجان مطرح شد

شهادت سرداران مقاومت، سرآغاز طوفان‌های انقلابی است

شهادت سرداران مقاومت، سرآغاز طوفان‌های انقلابی است

ایسنا/زنجان درپی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و دیگر شهدای جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی، اقشار مختلف در استان زنجان با انتشار بیانیه‌هایی، این جنایت‌ها را محکوم کردند.

دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان درپی شهادت سیدحسن نصرالله و محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیست با صدور پیامی این حرکت ددمنشانه را محکوم کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: بار دیگر یکی از بزرگترین فرزندان امت اسلامی، مجاهد کبیر، عالم بافضیلت دینی و رهبر و مدبر سیاسی، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله به‌دست پلیدترین و شقی‌ترین انسان‌نماهای روی زمین به پشتوانه آمریکای جنایتکار و با استفاده از سلاح‌های اهدایی شیطان بزرگ به ملکوت اعلی پیوست و دل‌های همه آزادگان جهان را مملو از اندوه و سینه‌های‌شان را مملو از آتش انتقام کرده است.

به یاری خداوند قادر عزیز متعال شهادت ایشان و شهید اسماعیل هنیه و دیگر فرماندهان شهید حزب‌الله و حماس و خیل عظیم کودکان و زنان و مردان فلسطین و لبنان و عالمان دینی شهید، آغاز طوفان‌های انقلابی خواهد شد و آتشفشان‌های خشم امت اسلام زبانه خواهد کشید و طومار غاصبان و ستمگران درهم خواهد پیچید.

رئیس دانشگاه زنجان نیز در پیامی با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله رهبر شهید حزب‌الله لبنان، شهادت سید مقاومت و فرمانده مومن، انقلابی و شجاع علامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و یاران و همراهان آن مجاهد بزرگ را لکه ننگ دیگری دانست که بر پرونده سیاه ترور و جنگ آن رژیم غاصب افزود.

در پیام تسلیت هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان نیز آمده است: رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آن‌که روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان نیز با صدور بیانیه‌ای شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت. در این پیام عنوان شده است: اهریمنان هنوز ندانستند مکتب آزادی‌خواهی و تفکر شیعی قائم به شخص نبوده و نیست و راه این شهیدان ادامه خواهد داشت و  ثمره خون این شهید وهمه شهدای گرانقدر مقاومت پیروزی حق بر باطل خواهد بود. بی‌شک خون سیدحسن نصرالله ملت‌ها را بیدار خواهد کرد و همان‌طور که بعد از شهادت سیدعباس موسوی، سیدحسن نصرالله پرچم حزب‌الله را در دست گرفت، بعد از شهادت سیدحسن هم پرچم روی زمین نخواهد ماند.

حزب موتلفه اسلامی استان زنجان نیز با صدور پیامی با تسلیت شهادت رهبر شهید حزب‌الله لبنان و ترور ناجوانمردانه او، این فاجعه را به امت مبارز مسلمان تسلیت گفت. در این پیام آمده است: آنچه در روزهای اخیر و بخصوص دیروز و امروز در منطقه خاورمیانه در جریان بوده و در اوج توحش منجر به حمله ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به ضاحیه جنوبی بیروت و شهادت سران جبهه مقاومت و در راس آنها سید حسن نصرالله عزیز شد، بی‌شک نماد افسارگسیختگی این رژیم در برابر قوانین بین‌المللی و ضمناً نماد بارز بیرنگ شدن جایگاه نهادهای بین‌المللی است.

شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان نیز ضمن محکومیت شدید این جنایت از دانشجویان و مردم استان خواست تا با انسجام و وحدت کلمه در تبیین وجوه مسئله به عموم مردم بکوشند.

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز درپی ترور ظالمانه مجاهد نستوه و پرچمدار اسلام، با صدور پیامی این اقدام را محکوم کرد. در بخشی از این پیام آمده است: اسرائیل باید بداند سید مقاومت در روح و خون همه مسلمانان آزادی‌خواه جریان دارد. «نصر من‌الله و فتح قریب» آیه و نشانه قرآنی ما در رسیدن به قدس شریف است و شهادت تفسیر عاشقانه همه ما در تعبیر راه قدس از کربلا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با صدور پیامی، شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفتند و نوشتند: اعلان می‌کنیم که حرکت و مبارزه جبهه‌ پرافتخار و مستحکم مقاومت با شهادت رهبران آن نه‌تنها متوقف نشده است، بلکه جهش پیدا خواهد کرد و در آینده نزدیک شاهد پیروزی مجاهدان مقاومت و شکست دشمن شرور و جنایتکار صهیونیست خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha