• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403070806255
  • خبرنگار : 50673

تدوین برنامه عملیاتی ۵ ساله شهرداری فارغان و سرگز احمدی توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان

تدوین برنامه عملیاتی ۵ ساله شهرداری فارغان و سرگز احمدی توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان

ایسنا/هرمزگان  درراستای بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی و تقویت ارتباط میان جهاد دانشگاهی هرمزگان و شهرداری فارغان و سرگز احمدی قرارداد انجام طرح تحقیقاتی وپژوهشی منعقد شد. ..

احمد زاهری -رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان- امروز یکشنبه ۸ مهرماه، ضمن تشریح ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی کشور در حوزه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به مردم، گفت: مرکز درمان ناباروی، تولید داروهای گیاهی، اصلاح بذر و نباتات، تنظیم اسناد توسعه ای و همچنین در اقتصاد دانش بنیان با مجتمع تحقیقاتی دانشگاهی، مرکز رشد، در راستای تولید دانش و محصولات دانش‌بنیان ازجمله فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده جهاد دانشگاهی است.

وی با اشاره به اهداف این همکاری افزود: این تفاهم‌نامه با هدف کیفیت بخشی، پژوهش و مطالعات شهرداری فارغان و سرگزاحمدی از طریق ایجاد شبکه نخبگانی و استفاد از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در پژوهش و مطالعات این شهرداری ارائه شده است.

وی در ادامه به تخصص و سابقه موفق جهاد دانشگاهی در حوزه‌های آموزشی، اشتغال و کارآفرینی اشاره و اظهار کرد: این مجموعه با برگزاری دپارتمان‌های آموزشی علوم پزشکی، فرهنگ و هنر، علوم تربیتی ، علوم کامپیوتر، زبان های خارجی، حسابداری، فنی و مهندسی، کارکنان دولت جهت ارتقاء سطح دانش، بینش و توان شاغلان دولتی و غیردولتی مرتبط به منظور توسعه دانش تخصصی ، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی شاغل در دستگاه‌های اداری، افزایش دانش کاربردی، ارتقاء سطح علمی و تخصصی، پرورش نیروی متخصص، خلاق و کارآمد و توانمند سازی مدیران دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد.

زاهری در بخشی دیگر با بیان اینکه جهاددانشگاهی یکی از بازوهای قوی فرهنگی در دانشگاه‌ها به ‌شمار می‌آید و همچنین با توجه به پتانسیل بالای این نهاد انقلابی، افزود: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به عنوان یکی از رسانه‌های بزرگ و مطرح کشور، خبرگزاری بین‌المللی قرآنی ایکنا و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، سازمان دانشجویان و انتشارات از دیگر فعالیت‌های مجموعه فرهنگی جهاددانشگاهی است.

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان، با بیان اهمیت همکاری این نهاد با شهرداری ابراز امیدواری و اظهار کرد: مطالعاتی که در جریان این تفاهم نامه انجام می‌شود، در سامان بخشیدن به مطالعات علمی پژوهشی اثربخش خواهد بود .

در پایان زاهری افزود: این دست فعالیت‌ها مرهون نگاه پژوهشی و آینده‌نگری مدیر کل امور شهری استانداری هرمزگان دانست و از ایشان تقدیر وتشکر کرد.

شهرداران شهر فارغان و سرگزاحمدی با بیان ظرفیت‌های جهاد دادنشگاهی در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی و اقدامات پژوهشی در تهیه آمارنامه‌های سالیانه و آمار نامه‌های تخصصی شهرداری و تحلیل داده‌های شهری و برگزاری دوره‌های آموزشی اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha