• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403070806191
  • خبرنگار : 71560

شاکری: مسیر حزب‌الله ادامه دارد/ جنایات رژیم صهیونیستی اثری بر روی مکتب مقاومت ندارد

شاکری: مسیر حزب‌الله ادامه دارد/ جنایات رژیم صهیونیستی اثری بر روی مکتب مقاومت ندارد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:جریان جبهه مقاومت و حزب الله پرقدرت تر از قبل به راه خود ادامه می دهد؛ چراکه خون شهدای بزرگوار موفقیت مکتب جبهه مقاومت و جریان حزب الله در لبنان را تضمین می‌کند.

اقبال شاکری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، بیان کرد: جریان هویتی، مکتبی و نظری انقلاب اسلامی که به دست معمار کبیر انقلاب؛ حضرت امام خمینی (ره) وضع، مستقر و اجرایی شد و اکنون نیز 45 سال از عمر آن می گذرد، ظرفیت های جدیدی را در جهان ایجاد کرده است که الحمدالله در حال ادامه پیدا کردن است. این مسیرها ادامه مسیر انقلاب است. حضرت امام در وصیت نامه الهی خود و در نامه‌هایی که نوشته‌اند، این قرن را قرن پایان عمر ابرقدرت‌ها اعلام کرده‌اند.

قدرت های استکباری در شرف اضمحلال هستند

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از این موارد رخ داد. در نامه مشهوری که حضرت امام به گورباچوف داد، پایان عمر کمونیست را اعلام کرد و همه مشاهده کردند که رخ داد. سایر قدرت‌های استکباری که در راس آن آمریکا قرار دارد، در شرف اضمحلال هستند. زمانی که ما سخن از اضمحلال به میان می آوریم بدین معنا نیست که این کشور نابود خواهد شد، بلکه منظور آن مکتب فکری است که جریان ابرقدرت‌ها ایجاد کرده بودند و تاکید داشت کشورها چاره ای ندارند که یا با ما باشند یا علیه ما. این مکتب فکری برهم خورده است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: یک مسیر جریان انقلاب امروز به جبهه مقاومت تبدیل شده است که  در کشورهای مختلف از جمله عراق، یمن، سوریه و لبنان و فلسطین و حتی در کشورهای حاشیه خلیج فارس به خوبی آن را می بینیم که جبهه مقاومت در حال شکل گیری است. جبهه مقاومت یک جریان فکری و یک جریان مکتبی است. همان طوری که بعد از شهادت سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده کردیم که مکتب شهید سلیمانی قدرتمند تر از قبل راه خود را ادامه داد، در جبهه مقاومت نیز، این تلاش های شرورانه و جنایتکارانه ای که رژیم صهیونیستی انجام می دهد، به اصل مکتب به هیچ وجه آسیبی نمی زند.

جبهه مقاومت پرقدرت تر از قبل به راه خود ادامه خواهد داد

وی در ادامه تاکید کرد: مسیر حزب الله ادامه دارد و حزب الله امروز بسیار قدرتمند تر از بعد شهادت شهید موسوی است. قطعا جریان جبهه مقاومت و حزب الله پرقدرت تر از قبل به راه خود ادامه می دهد چراکه خون شهدای بزرگوار موفقیت مکتب جبهه مقاومت و جریان حزب الله در لبنان را تضمین می‌کند. اگر بخواهم مقایسه ای از خباثت های شرورانه رژیم صهیونیستی داشته باشم، باید به اوایل دفاع مقدس رجوع کرد. همه مردم ما یادشان هست که حزب بعث عراق با پشتیبانی جبهه شرق و غرب به ایران حمله کرد. ما در آن زمان حتی موشک نداشتیم که به آنان پاسخ دهیم. در جبهه ها با کمبود اسلحه مواجه بودیم.

وی افزود: از دل آن آتش شرورانه جنگ صدام و حزب بعث یک ایران قدرتمند، سرافراز، بازدارنده و پیشرو بیرون آمده است. علی رغم به شهادت رساندن سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی جریان مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد. مقام معظم رهبری در بیانیه خود تاکید کردند که حمایت از حزب الله و جبهه مقاومت یک  فریضه شرعی برای همه است. افرادی که هستند، باید به این دستورالعمل به هر شکلی که می توانند عمل کنند. باید مسلمانان و غیر مسلمانان در سراسر جهان از جبهه حق که علیه جبهه استکبار به سردمداری آمریکا و فرزند نامشروع آن یعنی رژیم صهیونیستی می جنگد، حمایت کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با حملات سختی که شروع شده است، ان شاءالله پایان عمر رژیم غاصب صهیونیستی را قبل از 25 سال شاهد خواهیم بود. با تجربه ای که از دوران دفاع مقدس و ترورهای منافقین داریم، قطعا راه حزب الله ادامه دارد. این جنایت هایی که رژیم صهیونیستی انجام می دهد،حاکی از آن است که روی زمین نمی توانند کار ی انجام دهند. این نشان دهنده ضعف آنان است که در جبهه میدانی کاری از دست آنان بر نمی آید و حال به کشتار مردم بی گناه روی آورده‌اند. قطعا جبهه حق به پیشروی نیروهای مقاومت و حزب الله پیروز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha