• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403070805974
  • خبرنگار : 50160

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان:

شهادت سیدحسن نصرالله مقدمه آزادی بیت‌المقدس خواهد بود

شهادت سیدحسن نصرالله مقدمه آزادی بیت‌المقدس خواهد بود

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان گفت: اطمینان داریم شهادت سیدحسن نصرالله مقدمه نابودی رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل و آزادی بیت‌المقدس خواهد بود.

در پیام تسلیت آیت‌الله علی خاتمی آمده است:

بسم رب الشهدای و الصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

مَا مِنَّا إِلَّا مَقْتولٌ شَهِیدٌ
کسی که کشته نشد از قبیلهٔ ما نیست

تاریخ شیعه با خون نوشته شده، محراب عبادت شیعه بوی خون می‌دهد و با خون ماندگار شده است. از محراب خونین حضرت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) با زمزمه فزت و رب الکعبه تا سیاه‌چاله زندان موسی ابن جعفر (ع) و شهادت امام حسن عسگری (ع) تا شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای حرم و شهدای اقتدار علمی و شهدای مدافع امنیت و سلامت و شهدای خدمت و سید الشهدای جبهه مقاومت سردار همیشه سرافراز حاج قاسم سلیمانی و شهدای محراب و شهدای مقاومت شهیدان حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ راغب حرب و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی و شهید بزرگ مقاومت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله او که عاشق شهادت بود بعد عمری مجاهدت به آرزوی خود رسید عاش سعیدا و قتل شهیدا به دست شقی‌ترین و وحشی‌ترین‌ها به آرزوی خود رسید.

شهادت سید مقاومت را به نیروی پرافتخار مقاومت و مجاهدان فی سبیل‌الله و امام المسلمین رهبر حکیم حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

اطمینان داریم شهادت او مقدمه نابودی رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل و آزادی بیت‌المقدس خواهد بود و هرچه زودتر انتقام خون بی‌گناه مردم لبنان و غزه و عراق و سوریه و سیدالشهدای جبهه مقاومت از اشغالگران وحامیان آنها در راس آنها آمریکای جنایتکار گرفته خواهد بود.

انا من المجرمین منتقمون.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha