• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403070805899
  • خبرنگار : 71969

/این خبر در حال تکمیل است/

ادامه واکنش جامعه دانشگاهی و سیاسی به شهادت سیدحسن‌نصرالله در استان‌ها

ادامه واکنش جامعه دانشگاهی و سیاسی به شهادت سیدحسن‌نصرالله در استان‌ها

ایسنا/تهران پس از شهادت «سید حسن نصرالله سالار» و سید مجاهدان لبنان شخصیت‌ها، دانشگاهیان و مسئولین سیاسی در کشور واکنش‌های مختلفی در را در پیام‌های خود داشتند و همه در پیام‌های خود گفته‌اند که راه حزب‌الله ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:شهادت رهبر مقاومت لبنان لکه ننگی بر چهره سازمان ملل و شورای امنیت باقی گذاشت

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهادت مظلومانه رهبر مقاومت مردمی لبنان لکه ننگی بر چهره سازمان ملل و شورای امنیت و دادگاه لاهه و سران کشورهای پر ادعای غربی باقی خواهد گذاشت.

اردبیل_امام جمعه اردبیل: پرچم‌دار عوض می‌شود اما پرچم مبارزه همیشه در اهتزاز خواهد بود

امام جمعه اردبیل در قسمتی از پیام خود به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان آورده است: پرچم دار عوض می شود اما پرچم مبارزه همیشه در اهتزاز خواهد بود. او قلب‌ها را تسخیر و فاتح دل‌ها شد دنیا در برابر عظمت او خضوع کرد.

سیستان و بلوچستان _فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: تعابیری که رهبر انقلاب برای شهید سید حسن نصرالله به کار بردند بی‌نظیر است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بدون شک مسیر مقاومت با صلابت و قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

سیستان و بلوچستان_  نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: با شهادت سید حسن نصرالله راه مقاومت سد نخواهد شد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: اگرچه شهادت شهید سیدحسن نصرالله یک صدمه بزرگ است؛ اما راه مقاومت سد نخواهد شد و چه بسا شهید سیدحسن نصرالله مثل شهید سلیمانی اثرش بیشتر از خود سیدحسن نصرالله باشد.

کهگیلویه و بویراحمد_استاندار:خون پاک شهید نصرالله انگیزه‌ای دوچندان برای مبارزه با ستمگران عالم خواهد بود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی تصریح کرد: بی‌تردید خون پاک این شهید سرافراز، همچون خون همه شهیدان راه حق، درخت مقاومت را استوارتر کرده و انگیزه‌ای دوچندان برای مبارزه با ستمگران عالم خواهد بود.

زنجان - آیت‌الله علی خاتمی: شهادت سیدحسن نصرالله مقدمه آزادی بیت‌المقدس خواهد بود

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان گفت: اطمینان داریم شهادت سیدحسن نصرالله مقدمه نابودی رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل و آزادی بیت‌المقدس خواهد بود.

گلستان- نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:جوانان جبهه مقاومت راه سیدحسن نصرالله را ادامه خواهند داد

رمضانعلی سنگدوینی خون پاک شهید سید حسن نصرالله را سبب تقویت اراده آهنین جوانان جبهه مقاومت دانست و افزود: حزب الله راه فرمانده شهیدش را با قدرت ادامه می‌دهد.

خوزستان- یک کارشناس مسائل بین‌الملل عنوان کرد: حزب الله با قوت بیشتر به مبارزات خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد

خوزستان یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: شهادت حسن نصرالله باعث نمی‌شود که حزب‌الله از هدف خود دور شود و این جنبش با قوت بیشتری به مبارزات خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

به گزارش حسن هانی‌زاده در گفت و گویی پیرامون حوادث اخیر در لبنان و جنایات رژیم صهیونیستی، اظهارکرد: رژیم صهیونیستی اساسا ساختار خود را در کشتن دیگر قرار داده است. از سال ۱۹۴۸ میلادی که رژیم صهیونیستی شکل گرفت تاکنون ۲۷ هزار مورد عملیات تروریستی از سوی این رژیم علیه نخبگان جهان اسلام و جهان عرب از جمله ایران انجام شده است.

کرمان-راه و مکتب شهید نصرالله قدرتمندتر از قبل استمرار خواهد یافت

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله لبنان پیامی صادر کرد.

قم-اجتماع و خروش حوزویان و مردم قم آغاز شد

طلاب و اساتید با اجتماع در مدرسه فیضیه همبستگی و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به مردم مظلوم لبنان و فلسطین اعلام کردند.

ادامه واکنش جامعه دانشگاهی و سیاسی به شهادت سیدحسن‌نصرالله در استان‌ها

زنجان-شهید سیدحسن نصرالله پرچم‌دار مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بود

استاندار زنجان گفت: شهید سید حسن نصرالله، با بصیرت و درایت بی‌نظیر خود، همواره پرچمدار مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود.

قم-آیت‌الله سبحانی شهادت سید مقاومت را تسلیت گفت

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید در پیامی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

قم-خون‌های پاک شهدا زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه این خون‌های پاک زمینه‌ای برای پیروزی مسلمانان و نابودی صهیونیست‌ها خواهد شد، گفت: سید حسن نصرالله مانند مالک‌اشتر شخصیتی بود همچون کوه استوار و همچون سنگ نفوذناپذیر و مهمترین ویژگی‌اش این بود که ولایت‌پذیر و مطیع امر ولایت بود و خود را وقف راه مقاومت، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم کرده بود.

قم-خون شهید سیدحسن نصرالله؛ تداوم راه ظهور و آزادی فلسطین

استاد حوزه و دانشگاه گفت: سید حسن نصرالله همواره شهادت را به عنوان مرحله‌ای در مسیر رسیدن به ظهور و تحقق وعده الهی می‌دید. او اعتقاد داشت که هر قطره خون شهیدان مقاومت، زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) و برپایی عدالت جهانی است. شهادت او نیز، همانند دیگر شهدای مقاومت، زمینه‌ای برای اتحاد بیشتر نیروهای آزادی‌خواه جهان و تقویت آرمان‌های اسلامی خواهد بود.

کرمانشاه- پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه در پیامی عنوان کردند که خون ارزشمند شهید سید حسن نصرالله درخت تنومند حزب الله لبنان و جبهه‌ مقاومت را بارور نموده و آزاد سازی قدس شریف را بسیار نزدیک خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، در بخشی از متن پیام مشترک حجت الاسلام و المسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه چنین آمده است: سید مقاومت، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، رضوان الله تعالی علیه، بزرگ پرچمدار پرافتخار جبهه‌ اسلام، پس از ده‌ها سال مجاهدت در مبارزه با نظام سلطه و نماینده‌ جنایتکار آن، رژیم جعلی، منحوس و خونریز صهیونیستی، به همراه جمعی از یارانش آسمانی شد. این عالم مجاهد و رهبر مدبر، تمام عمر خود را مخلصانه و شجاعانه در خط مقدم دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه و به ویژه مردم مظلوم فلسطین و لبنان صرف کرد و در نهایت در مسیر آزادی قدس شریف به آرزوی دیرینه خود دست یافت و به دست جنایتکارترین اشرار عالم به شهادت رسید.

لرستان- حملات وحشیانه اخیر نشان دهنده دستپاچگی و رسوایی رژیم صهیونیستی است

رئیس دانشگاه لرستان گفت: حملات وحشیانه اخیر نشان دهنده دستپاچگی و رسوایی رژیم صهیونیستی است.

مرکزی- جوانان غیرتمند جبهه مقاومت راه سید حسن نصرالله را ادامه خواهند داد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: جوانان غیرتمند جبهه مقاومت در کشورهای مختلف راه سیدحسن نصرالله را ادامه خواهند داد.

البرز- رژیم صهیونیستی موعد نابودی خود را جلو انداخت

نماینده ولی فقیه در استان البرز با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.  در بخشی از متن پیام آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی آمده است:

رژیم غاصب با وقائت تمام با این جنایت، موعد نابودی خودش را جلو انداخت و اکنون مردم لبنان و حزب الله عزیز به برکت خون‌های پاک ریخته شده مصمم‌تر از قبل همراه مجاهدان محور مقاومت در مسیر محو کامل جرثومه فساد و تباهی از صفحه‌ی روزگار از پای نایستاده و تا رسیدن به نتیجه قطعی ادامه خواهند داد و قلب آزرده‌ی ولی عصر ارواحنافداه و امام المسلمین امام خامنه‌ای "حفظه الله" و انسان‌های آزاده و مستضعفان جهان را شاد خواهند کرد.

قم- خون شهید سیدحسن نصرالله؛ تداوم راه ظهور و آزادی فلسطین

 استاد حوزه و دانشگاه گفت: سید حسن نصرالله همواره شهادت را به عنوان مرحله‌ای در مسیر رسیدن به ظهور و تحقق وعده الهی می‌دید. او اعتقاد داشت که هر قطره خون شهیدان مقاومت، زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) و برپایی عدالت جهانی است. شهادت او نیز، همانند دیگر شهدای مقاومت، زمینه‌ای برای اتحاد بیشتر نیروهای آزادی‌خواه جهان و تقویت آرمان‌های اسلامی خواهد بود.

زنجان- امام جمعه سلطانیه: شهادت، پاداش سال‌ها مجاهدت شهید سیدحسن نصرالله بود

امام جمعه سلطانیه گفت: سیدحسن نصرالله با شهادت خویش پاداش سال‌ها مجاهدتش را دریافت کرد. 

لرستان- پیام تسلیت فرمانده سپاه لرستان در پی شهادت سید حسن نصرالله

 فرمانده سپاه حضرت اباالفضل (ع) لرستان در پیامی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

سردار باقری فرمانده سپاه حضرت اباالفضل (ع) استان لرستان در پیامی شهادت اسوه مقاومت، مجاهد فرزانه و فرمانده شجاع و دلاور، سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله را تسلیت گفت. 

قم- سخنران حرم مطهر بانوی کرامت:خون‌های پاک شهدا زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه این خون‌های پاک زمینه‌ای برای پیروزی مسلمانان و نابودی صهیونیست‌ها خواهد شد، گفت: سید حسن نصرالله مانند مالک‌اشتر شخصیتی بود همچون کوه استوار و همچون سنگ نفوذناپذیر و مهمترین ویژگی‌اش این بود که ولایت‌پذیر و مطیع امر ولایت بود و خود را وقف راه مقاومت، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم کرده بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی در سخنرانی مراسم بیعت با ولی‌امر مسلمین جهان و گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله که شامگاه گذشته در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این حادثه سخت در این روزهای سخت لبنان و غزه زمینه‌ای برای نابودی دشمن، ازبین‌رفتن جبهه کفر و پیروزی جبهه مقاومت باشد.

سیستان و بلوچستان - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:با شهادت سید حسن نصرالله راه مقاومت سد نخواهد شد

سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: اگرچه شهادت شهید سیدحسن نصرالله یک صدمه بزرگ است؛ اما راه مقاومت سد نخواهد شد و چه بسا شهید سیدحسن نصرالله مثل شهید سلیمانی اثرش بیشتر از خود سیدحسن نصرالله باشد. آیت‌الله مصطفی محامی امروز یکشنبه ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، بیان کرد: این شهید بزرگوار یک انسان مومن، باورمند به اسلام، انقلاب، مقاومت و بسیار اخلاقی، متواضع، دغدغه‌مند، با نگاه تمدن اسلامی و بسیار اهل ایثار و از خودگذشتگی بود.

خوزستان- تجمع ‌دانش‌آموزان‌ و فرهنگیان خوزستان در محکومیت ترور دبیرکل حزب‌الله

دانش‌آموزان و فرهنگیان خوزستانی در محکومیت ترور و به شهادت رسیدن دبیرکل حزب الله لبنان به دست رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

دانش‌آموزان خوزستانی امروز (۸ مهرماه) به منظور محکوم کردن به شهادت رسیدن دبیرکل حزب الله لبنان به دست رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از جنایات این رژیم، در آیین آغازین مدرسه‌های خود در سراسر استان، تجمع کردند.

اجتماع محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در مصلی رشت

اجتماع محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن سید مقاومت، سید حسن نصرالله (دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان) ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه ۹ مهرماه در مصلی امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار می شود.

ادامه دارد

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha