• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070805834
  • خبرنگار : 50177

سرپرست آموزش و پرورش استان خبر داد:

افزایش سرانه فضای ورزشی در لرستان

افزایش سرانه فضای ورزشی در لرستان

ایسنا/لرستان سرپرست آموزش و پرورش لرستان از افزایش سرانه فضای ورزشی در استان خبر داد.

یونس بهاروند ایرانیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از شاخص‌های ایجاد عدالت آموزشی فراهم کردن امکانات و فضای آموزشی همانند شهرها در روستاها و مناطق دورافتاده است.

وی اضافه کرد: سرانه فضای ورزشی در لرستان از ۶۴ صدم درصد در سال ۱۴۰۱ به هشت دهم درصد در سال ۱۴۰۳ رسیده است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: در طرح شهید سلیمانی احداث ۸۶ زمین چمن برای مدارس استان لحاظ شده که ۵۰ زمین چمن تحویل آموزش و پرورش لرستان شده، ۱۵ زمین چمن در حال تکمیل و مابقی نیز تا پایان امسال تکمیل خواهند شد.

بهاروند ایرانیا بیان کرد: همچنین در حال انجام زیرسازی مابقی زمین‌چمن‌ها هستیم و سعی بر این است تا ۲۶ مهرماه به مناسبت هفته تربیت بدنی مورد افتتاح قرار گیرند.

وی اضافه کرد: همچنین هشت کف‌پوش روباز برای استان در نظر گرفته شده که چهار کف‌پوش افتتاح و چهار کف‌پوش دیگر در مرحله نصب هستند.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: در راستای برنامه هفتم توسعه که بر مهارت‌آموزی و سلامت دانش‌آموزان تاکید شده برای اولین بار در لرستان شش میلیارد تومان برای خرید ۲۳۰ میز تنیس اعتبار تخصیص داده شده و برای سال آینده نیز دانش‌آموزان آموزش تنیس روی میز را به صورت رایگان فرا خواهند گرفت.

بهاروند ایرانیا یادآور شد: تابستان امسال نیز ۶۰۰۰ دانش‌آموز در ناحیه دو و شهرستان الیگودرز که دارای استخر بودند به صورت رایگان آموزش شنا را فراگرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۲:۰۴

اساتید بزرگوار ،بنده جوان ۳۰ساله ای هستم که هفته ای چند بار ورزش میکنم و به ورزشگاه تختی خرم اباد میرم واسه ورزش ‌و دویدن ،اما چمن شماره دو ترمیم شده و در زمین رو دوتا قفل بزرگ زدن،و چندباره بنده با در بسته مواجه میشم و مایوس برمیگردم