• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403070805818
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انجام می شود؛

اتمام ساخت ۱۵۷ واحد طرح نهضت ملی مسکن تا بهمن ماه در سیستان و بلوچستان

اتمام ساخت ۱۵۷ واحد طرح نهضت ملی مسکن تا بهمن ماه در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ساخت ۱۵۷ واحد طرح نهضت ملی مسکن تا بهمن ماه امسال در سیستان و بلوچستان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به اتمام می رسد.

مصطفی بیک مداح در گفت وگو با ایسنا، افزود: ۵ هزار و ۲۶۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در سطح استان در حال ساخت است که میانگین پیشرفت واحدهای در حال ساخت ۴۴ درصد است.

وی اظهار کرد: اجرای این تعداد واحد مسکونی در پروژه‌های سطح استان سبب شده است تا تعداد ۳ هزار و ۸۸۳ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شوند.

وی بیان کرد: در طراحی و ساخت این واحدها در شهر های کوچک تلاش شده تا واحدها بصورت ویلایی اجرا شود و در کلان شهر زاهدان از فناوری قالب تونلی بهره گیری شده تا هم کیفیت و هم به سرعت اجرا افزوده شود.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: بنیاد مسکن به دو شکل بنیاد ساخت و گروه ساخت در حال ساخت واحد های نهضت ملی مسکن است که تعداد ۲ هزار و ۸۳۲ واحد بنیاد ساخت و تعداد ۲۰۲۲ واحد گروه ساخت در استان در حال اجرا هستند.

بیک مداح گفت: در واحدهای  بنیاد ساخت نظارت و اجرا را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عهده دار است و در گروه ساخت ، کار ساخت با متقاضیان است و بنیاد مسکن تنها نظارت بر روند اجرا را انجام می دهد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این تعداد  ۴۰۶ واحد با عنوان مسکن شهری در سطح استان در حال ساخت است که با هدف عرضه مسکن به زوج های جوان و به منظور کاستن از قیمت مسکن ساخته می شود.

بیک مداح ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته در معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تعداد ۴۳۴ واحد در طی دو سال اخیر ساخته و تحویل متقاضیان شده است.

وی در پایان همکاری بانک های عامل را با اهمیت عنوان کرد و گفت: شتاب بخش اجرای این پروژه ها در استان تعامل بانک های عامل است که انعقاد قرارداد همچنان در بانک های عامل در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha