• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403070705731
  • خبرنگار : 50988

جبهه مقاومت امروز وابسته به شخص نیست

جبهه مقاومت امروز وابسته به شخص نیست

ایسنا/هرمزگان  فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: جبهه مقاومت وابسته به فرد نیست گر چه خلأ حضور سید حسن نصرالله احساس می‌شود اما به لطف الهی عملیات‌ها از گذشته پررنگ‌تر و دقیق‌تر خواهد بود.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان شامگاه شنبه، ۷ مهرماه در جمع آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصر الله اظهار کرد: ملت عزیز ایران و لبنان و جبهه‌های مقاومت بدانند که خداوند پایان عمر این سید عزیز و این مجاهد خستگی ناپذیر را با شهادت در راه خودش توسط اشقیا و شرورترین افراد در عالم یعنی رژیم جنایتکار اسرائیل و آمریکای جنایتکار رقم زد.

وی افزود: شاید عمر ایشان در ظاهر و در چشم دشمن به پایان رسیده باشد اما قطعاً شهادت ایشان برنده‌تر پر تحرک‌تر و به عنوان یک الگویی برای همه جوانان و نوجوانان تبدیل خواهد شد اگر آن روز یک حسن نصرالله بود امروز هزاران هزار حسن نصرالله از بین نسل جوان و نوجوان ما به تعصی از روحیه ایشان شکل خواهد گرفت.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: انشالله همه جوانان مانند سید حسن نصرالله بر دشمن خواهند تاخت تا وعده الهی تحقق پیدا کنند در واقع با تجلی آیه جا الحق و باطل کان زهوقا شاهد نابودی دشمنان به لطف الهی به همین زودی‌ها خواهیم بود و انتقام مظلومین عالم و خونه‌های به ناحق ریخته کودکان غزه و فلسطین و سوریه و لبنان و عراق و یمن و همه بلاد اسلامی گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه دور نیست وعده خدا و حتمی و قطعیست، بیان کرد: جبهه مقاومت و مردم آزادی‌خواه دنیا و همه ملت‌های مسلمان انشالله دست به دست هم خواهند داد و این موجود نامشروع را از صفحه زمین انشالله بر خواهند کرد.

سردار سالاری ادامه داد: انتقام گیری و در واقع ادامه این نهضت بزرگ را خواهد داشت، اصلاً جبهه مقاومت وابسته به فرد نیست گرچه خلأ حضور ایشان احساس می‌شود ولی به لطف الهی خواهید دید که از گذشته پررنگ‌تر دقیق‌تر و پرحرارت‌تر کارها و اقدامات خود را ادامه خواهند داد، همان‌طور که حاج قاسم سلیمانی را از ما گرفتند و امروز جبهه مقاومت ما پررنگ‌تر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با الگوگیری همه نوجوانان و جوانان خون تازه‌ای که در رگه‌های همه جبهه مقاومت خصوصاً یاوران سید حسن نصرالله انشالله ایجاد خواهد شد به لطف الهی ماموریت‌های آنها قویتر و برنده‌تر ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha