• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070705728
  • خبرنگار : 50535

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه عاشورا:

هر پرچمی از دست یکی از سرداران ما بیافتد، سردار دیگری آن را برمی‌دارد

هر پرچمی از دست یکی از سرداران ما بیافتد، سردار دیگری آن را برمی‌دارد

ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه عاشورا گفت:هر پرچمی از دست یک سردار ما بیافتد، سردار دیگری آن را برمی‌دارد و ایران عزیز همواره جاودان می‌ماند.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در تجمع مردم تبریز در محکومیت اقدامات رژیم صهیونسیتی، اظهار کرد: امروز سیدحسن نصرالله مردی مهربان و بزرگوار به وسیله موشک رژیم صهیونیستی به همراه تعدادی از همراهان خود مظلومانه شهید شدند. 

وی ادامه داد: سیدحسن نصرالله چندین ۱۰ سال قبل به فرمان رهبر معظم انقلاب از حوزه علمیه قم حرکت کرده و با رفتن به جنوب لبنان سال‌های سال مقابل آمریکایی‌ها و رژیم کودک کش صهیونیستی مقاومت کرد.

 سرایی گفت: انقلاب اسلامی ایران ۴۵ سال است که با ایستادگی‌ در برابر آمریکا، رژیم صهیونیستی و غربی‌ها سرافرازی پرچم خود را حفظ کرده است به طوری که هر پرچمی از دست یک سردار ما بیافتد، سردار دیگری آن را برمی‌دارد و ایران عزیز همواره جاودان می‌ماند.

وی گفت: یاران سیدحسن نصرالله، عماد مغنیه، مصطفی بدرالدین، مسئولان و فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت بودند که با ایستادگی در برابر رژیم منفور صهیونیستی یکی پس از دیگری شهید شدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا عنوان کرد: شاید هزاران نصرالله‌ها، حاج قاسم‌ها و عمادها در راه دفاع از حق شهید شوند، اما آن‌ها با شهادت خود نه تنها از بین‌ نمی‌روند بلکه شیعه را در قلب مقاومت جاری می‌سازند و اعتبار اسلام را به رخ جهانیان می‌کشانند.

وی ادامه داد: تمامی این جنگ‌ها و نقشه‌های شوم زیر سر آمریکای منحوس است، این مردم هرگز بیش از ۱۷ هزار ترور آمریکایی منحوس در کشور را فراموش نخواهند کرد.

سرایی گفت: بر تمامی مسئولین وظیفه‌ای واجب است تا فضایی را فراهم کنند که مردم با حضور خود در صحنه‌های میدانی از این سرداران و سیدان دلیر حمایت کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha