• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403070705718
  • خبرنگار : 71951

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

ثمره و میوه شهادت سید مقاومت آزادی غزه و مسجد الاقصی خواهد بود

ثمره و میوه شهادت سید مقاومت آزادی غزه و مسجد الاقصی خواهد بود

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: درختی که با خون شهید سید حسن نصرالله آبیاری شد تنومند و پر ثمر است و ثمره و میوه شهادت این سید مقاومت آزادی غزه و مسجد الاقصی خواهد بود.

علی خزایی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در تجمع مردم انقلابی در شهرستان ورامین بیان کرد: اسرائیل همان سگ هار آمریکایی و کودکش با حکم جهاد مقام معظم رهبری از بین خواهد رفت.

خزایی گفت: دشمن احمق خبیث صهیونیستی خیال نکند با ترور ناجوانمردانه دبیر کل حزب الله می‌تواند این راه مقدس عاشورایی را کور کند آنچه کور می‌شود راه صهیونسیت‌ها است.

ثمره و میوه شهادت سید مقاومت آزادی غزه و مسجد الاقصی خواهد بود

وی تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی خیال نکند با ترور، با کودکشی موفق خواهد شد، بلکه بدانند این نور حسینی در عالم پرنورتر می‌شود و فرزندان عاشورایی و انقلابی امامین انقلاب پای کار مقاومت بیش از پیش خواهند ایستادـ

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از دیار ۱۵ خرداد ورامین قهرمان ساز و قهرمان پرور و شهید پرور اعلام می‌کنیم آماده سربازی و فداکاری برای ولایت و محور مقاومت و دفاع از آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی هستیم.

ثمره و میوه شهادت سید مقاومت آزادی غزه و مسجد الاقصی خواهد بود

وی خاطرنشان کرد: درختی که با خون شهید حسن نصرالله آبیاری شد تنومند و پر ثمر است و ثمره و میوه شهادت این سید مقاومت آزادی غزه و مسجد الاقصی خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نصرالله و همه سربازان عاشورایی بین زندگی با ذلت و مرگ بر عزت مرگ شهیدانه با عزت را انتخاب کردند.

نماینده دیار ۱۵ خرداد در پایان تصریح کرد: به برادرانم در حماس و حزب‌الله و جهاد اسلامی و همه جوانان در سرزمین‌های اسلامی پیام می‌دهم تا آخرین قطره خون در کنار شما ایستاده‌ایم و خواهیم ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha