• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403070705666
  • منبع : نمایندگی اصفهان

پیام استاندار اصفهان در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله

پیام استاندار اصفهان در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان درپیامی، جنایت بزرگ رژیم سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا از اصفهان،‌ متن پیام سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
 انالله و انا الیه راجعون

 شهادت اسطوره صبر و ایمان، جهاد و مقاومت و علمدار جبهه مبارزه با شیطان مجسّم، جناب حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله که بیش از سی سال از عمر پربرکت خویش را به رهبری جبهه مقاومت اسلامی لبنان و مبارزه با رژیم صهیونیستی گذراند، به همراه جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، همه مسلمانان و به ویژه آزادی خواهان جهان را در بُهت و خشم و اندوه فرو برد.

خوی درّندگی و دیوصفتی که از ازل در سرشت شجره خبیثه صهیونیسم خونخوار و همدست جنایتکار او شیطان بزرگ، آمریکا وجود داشته، این روزها به مرز جنون، وقاحت، گستاخی و درّندگی بی حدو حصر رسیده است.

بدون تردید هرگونه انعطاف، محافظه‌کاری و اعلام کُرنش دربرابر این شیاطین خونخوار به بهانه‌هایی همچون تنش زدایی، صلح‌طلبی خیال گونه و یا پرهیز از جنگ و تکیه کردن بر ساختارهای اوهام گونه‌ای چون شورای امنیت سازمان ملل، نه تنها در مسیر عزّت جامعه مسلمین نخواهد بود، بلکه این رژیم غاصب را بیش از پیش گستاخ‌تر و هر روز بر فهرست جنایات او خواهد افزود.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف استان اصفهان، دیار شهیدان و سرزمین سرداران شهیدِ صهیونیزم ستیز، ضمن محکومیت این جنایت هولناک و غیرقابل اغماض، این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه)، رهبر حکیم انقلاب(مدظله العالی) و عموم مسلمین و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض نموده، برای شهدای والامقام این جنایت آشکار، علو درجات، برای مجروحان عافیت و برای بازماندگان شهدا صبوری، سلامتی و توفیق درک نابودی رژیم سفاک صهیونیستی، از درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha