• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403070705639
  • خبرنگار : 50963

پیام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

پیام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

ایسنا/بوشهر آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر طی پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان راتسلیت گفت.

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم»

﴿مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴾ (۲۳ احزاب)

 بار دیگر جنایتی سهمگین به دست صهیونیسم فاسد و سفاک رخ داد و حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از مردم عزیز لبنان به شهادت رسیدند و تعداد دیگر مصدوم و مفقود گردیدند.

 این عملیات تروریستی ضدانسانی بی‌تردید با حمایت و هدایت آمریکا و هماهنگی با کشورهای استعمارگر اروپایی و دول سازشکار منطقه و سکوت مرگبار مجامع حقوق بشری صورت گرفته است. هدف این جنایت، خاموش کردن شعله عملیات دفاعی محور مقاومت می باشد ولی آن جنایتکاران بدانند که از این پس آن شعله فروزان تبدیل به آتشفشان انتقام و عملیات گسترده در منطقه و جهان بر ضد صهیونیسم و سرکرده های تروریست و جنایتکار آن خواهد شد.

 حضرت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله با سابقه ۳۰ ساله رهبری حزب الله و یکی از ارکان مهم جبهه مقاومت بودند و پیروزی‌های فراوانی برای مردم عزیز لبنان و حامی استواری برای مردم فلسطین و دیگر مردم مظلوم مسلمان منطقه بود. وی عالمی عامل و مجاهدی استوار و مبارز نستوه و فرزندی فداکار و وفادار به مکتب حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بود و مالک اشتر جبهه مقاومت و نماد ولایتمداری نسبت به امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری امام خامنه ای دامت برکاته العالیه بودند و شهادت مدال افتخار آفرین عرشی برای آن فرمانده بی بدیل پس از سال‌ها مجاهدت و فداکاری می باشد.

 این جنایت وحشیانه را محکوم می‌کنیم و با تمام توان حمایت خود را از حزب الله مقتدر و دیگر ارکان جبهه مقاومت اعلام می‌داریم.

 این شهادت آسمانی به حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه و مردم مسلمان جهان به ویژه اعضاء و حامیان حزب الله لبنان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند پیروزی نهایی مسلمانان با ظهور حضرت بقیه الله الاعظم از خداوند متعال خواستارم.

صفایی بوشهری


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

۱۴۰۳/٠٧/٠٧

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha