• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070705638
  • خبرنگار : 50228

تسلیت نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان

تسلیت نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان درپی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان و فرماندهان ارشد حزب الله را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت حجت الاسلام سید عبدالنی موسوی‌فرد آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ
الَّذِینَ إِذَآ أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوٓا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت پایان حتمی مقلدان خمینی است، هر کس راه حضرت روح الله سلام الله علیه را به حقیقت برای خود برگزیند پس حتما باید جامه سختی و جهاد را بر تن کند.

نفر دوم جبهه مقاومت در عملیات تروریستی ارتش زبون و خوار صهیونیستی به شهادت رسید و قلب آزادگان جهان را از اندوه و حزن سرشار کرد.

تصور لبنان بدون سید حسن نصرالله آن قدر سخت است که قلوب ما را مجروح ساخته و اشک‌های‌مان را بی‌اختیار و بی‌اجازه بر گونه‌ها جاری می‌سازد.

ما هنوز در سوگ رئیس جمهور عزیز بودیم که خبر رئیس حماس را برای‌مان آوردند. هنوز مطالبه خون جناب اسماعیل هنیه را بر دست گرفته بودیم که داغ سنگین سید حسن نصرالله تا اعماق وجودمان را سوزاند.

اما یک قاعده ایمانی که تسلی بخش دل‌های مجروح ماست این است که اذا اشتد البلاء قرب الفرج فقد قال الله تبارک و تعالی: حَتَّیٰٓ إِذَا اسْتَیْأَسَ الرُّسُلُ وَظَنُّوٓا أَنَّهُمْ قَدْ کُذِبُوا جَآءَهُمْ نَصْرُنَا فَنُجِّیَ مَنْ نَشَآءُ وَلَا یُرَدُّ بَأْسُنَا عَنِ الْقَوْمِ الْمُجْرِمِینَ.

این جانب شهادت دبیر کل محترم حزب الله لبنان جناب سید حسن نصرالله و نیز شهادت سردار سرافراز حاج عباس نیلفروشان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای دام ظلّه الوافر تسلیت و تبریک عرض می‌کنم.

هم‌چنین شهادت این عزیزان را به خانواده‌های محترم‌شان و ملت شریف لبنان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان طلب صبر و أجر عظیم می‌کنم.

و السلام علینا و علی عبادالله الصالحین»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha