• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403070705538
  • خبرنگار : 50616

خروش دانشگاهیان آمل در پی جنایت‌های رژیم صهیونیستی

خروش دانشگاهیان آمل در پی جنایت‌های رژیم صهیونیستی

ایسنا/مازندران دانشگاهیان شهر آمل در پی جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمله به کشور لبنان و منطقه «ضاحیه» شهر بیروت در دانشگاه فرهنگیان آمل اعتراض خود را به جهانیان اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، این تجمع اعتراضی امروز بعدازظهر با حضور رئیس، استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و خانواده‌های دانشجویان در محل این دانشگاه برگزار شد.

دانشگاهیان در این تجمع با در دست داشتن پرچم فلسطین و حزب‌الله شعارهایی در حمایت از محور مقاومت همچون «انتقام قطعی است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل یهود ظالم»، «مرگ بر صهیونیست‌»، «نصر من الله و فتح القریب»، «مرگ بر اسرائیل مردم فریب»، «لبنان میان آتش و خون بُود، این سند فتنه صهیون بُود»، «حمام خون به پا شد، لبنان کربلا شد»، «لبنانی آزاده حمایتت می‌کنیم» و«حزب الله پیروز است، اسرائیل نابود است» سر دادند.

همچنین دانشگاهیان دست‌نوشته‌هایی به زبان عربی، انگلیسی و فارسی با مضامین حمایت از محور مقاومت همچون «نتانیاهو مقر سازمان ملل را به اتاق جنگ تبدیل کرده است»، «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا» و «اسرائیل باید محو شود» در دست داشتند.

رییس دانشگاه فرهنگیان آمل نیز در سخنانی ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس گفت: جنایت روز گذشته این رژیم نشان داد، اشغالگران قدس اکنون به جنون رسیده‌اند.

سیدبتول حسینی افزود: آنان می‌دانند که قوام این رژیم کودک‌کش اکنون با خطر بزرگی مواجه شده است و این رفتارها نیز موید این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این تجمع به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آمل برگزار شد، خطاب به دانشگاهیان ادامه داد: اکنون باید با الگوگیری از آزادگان در دانشگاه‌های آمریکایی و سایر کشورها که ظلم این جنایت پیشگان را فریاد زدند، ما نیز بتوانیم حمایت از محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و لبنان را فریاد بزنیم و با پیگیری و رسانه‌ای کردن جنایت‌های این ظالمان در مقام حمایت از مظلوم و عیان کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس اقدام کنیم.

رییس دانشگاه فرهنگیان آمل اظهار کرد: انقلاب ما به رهبری حضرت روح‌الله نشان داد که در حمایت از مظلومان هیچ مرزی را نخواهد شناخت و این تجمع نیز نشانی از رهنمودهای همیشه جاودان او است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha