• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070705531
  • خبرنگار : 71592

بیانیه گردان‌های القسام در پی شهادت سید حسن نصرالله

بیانیه گردان‌های القسام در پی شهادت سید حسن نصرالله

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، تاکید کرد حزب‌الله در دوره رهبری او جهش کیفی یافت و شجاعت و قدرتش فزونی یافت.

به گزارش ایسنا، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان را به مجاهدان حزب‌الله، هم‌رزمان در نبرد دفاع از مسجدالاقصی، ملت لبنان و رهبران محور مقاومت و امت اسلام تسلیت گفت.

این گردان‌ها امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز ما یک رهبر مجاهد را بدرقه کردیم که در صدر فهرست تحت تعقیب رژیم صهیونیستی قرار داشت، حزب‌الله در دوره رهبری او جهش کیفی یافت و قدرت و شجاعتش فزونی یافت. رهبری او در حزب‌الله اهرم مهمی برای روابط با مقاومت فلسطین، به ویژه گردان‌های القسام بود که در جریان آن از ارائه حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها، پذیرش و تجارب مورد نیاز مقاومت دریغ نکرد.

در این بیانیه آمده است: برای فرمانده شهید سید حسن نصرالله، موضع تاریخی او در ایستادن کنار ملت فلسطین در جریان نبرد طوفان‌الاقصی و مخالفتش با توقف جبهه حمایت از غزه با وجود فداکاری‌های سنگین در میان نیروهای حزب‌الله و لبنان ثبت می‌شود تا این موضع‌گیری او با فدای جانش در راه مسجدالاقصی برجسته شود و در بزرگترین تصویر از همبستگی، انسجام و برادری در مسیر آزادی قدس، خونش با خون شهدای فلسطین و رهبران مجاهد آن درآمیزد.

گردان‌های القسام ابراز اطمینان کرد که حزب‌الله این مصیبت بزرگ را پشت سر خواهد گذاشت و رهبران شایسته‌ای جانشین سید حسن نصرالله خواهند شد که مسیری را که شهید سید حسن نصرالله با خون خود و خون برادرانش ترسیم کرد، ادامه خواهند داد.

این گردان‌ها اعلام کرد رهبری دشمن صهیونیستی که در سرمستی موقت به سر می‌برد و اقدامات جنایتکارانه خود را تشدید کرده، پس از مدتی متوجه خواهد شد که به دست مجاهدان و مردم وفادار امت اسلام، به سوی مرگ حتمی گام برمی‌دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha