• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403070705451
  • خبرنگار : 50629

روحانی اهل سنت گلستان:

راه سید مقاومت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه پیدا می‌کند

راه سید مقاومت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه پیدا می‌کند

ایسنا/گلستان نایب امام جمعه مراوه تپه گفت: راه پرافتخار ‎سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت و به برکت خون پاک این شهید رژیم سفاک و کودک کش نابود خواهد شد.

نایب امام جمعه مراوه تپه اسرائیل را غده سرطانی دنیای امروز خواند و گفت: هر جا تروری اتفاق بیفتد ردی از دستان ناپاک اسرائیل مشهود است. آخوند ناصر قزل عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر جبهه مقاومت اسلامی توسط رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: این روزها شاهد آن هستیم که علی رغم بمباران‌های سنگین فلسطین و لبنان، جبهه مقاومت اسلامی با تمام قوا در مقابل رژیم نامشروع اسرائیل قد علم کرده و مبارزان این جبهه توان نفس کشیدن را از صهیونیست‌ها سلب و آنان را مجبور به حضور در پناهگاه‌ها کرده است.

وی با بیان اینکه سالهاست رژیم سفاک اسرائیل خون مسلمانان جهان را مکیده و جنایات آنان محدود به فلسطین و لبنان نشده است ادامه داد: تروریسم در ذات رژیم صهیونیستی است و بسیاری از رهبران سازمان‌های فلسطینی توسط دستگاه‌های امنیتی اسرائیل ترور شده‌اند.

نایب امام جمعه مراوه تپه شهادت سیدحسن نصرالله رهبر جبهه مقاومت را مصیبت عظما دانست و افزود: به برکت و عظمت خون این شهید والامقام هزاران مبارز دیگر از نقاط مختلف جهان سر بر آورده و خاک اسرائیل را به توبره خواهند کشید.

آخوند ناصر قزل با تأکید اینکه پس از  شهادت سیدحسن نصرالله راه او با همان قدرت و قوت ادامه خواهد داشت، گفت: فرماندهان دیگر با تمام قدرت راه‌ ایشان را ادامه خواهند داد و مسلمانان جهان با اتحاد خود، انتقام خون سید حسن نصر الله را از رژیم جعلی خواهند گرفت.

این روحانی اهل سنت با اشاره به اینکه مقاومت در برابر کفار اصل اتحاد شیعه و سنی است، ادامه داد: ما عاشق سید حسن بودیم و این مقاومت فرقی میان شیعه و سنی ندارد.

وی ادامه داد: مسلمانان در تمام نقاط جهان صرف نظر از حکام خود، دوستدار و محب سیدحسن نصرالله هستند و می‌دانند که‌ ایشان خط مقدم جبهه مقاومت علیه کفار بوده و راه‌ایشان تا نابودی کامل این رژیم جنایتکار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha