• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070705410
  • خبرنگار : 71592

جهاد اسلامی فلسطین شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت

جهاد اسلامی فلسطین شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، تهدید کرد دشمن بهای جنایاتش را می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، این جنبش در بیانیه خود با «نهایت افتخار، با تسلیم کامل در برابر خواست خداوند متعال و با اطمینان کامل به وعده پیروزی خداوند برای بندگان مؤمنش»، شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را در جریان حمله کینه‌توزانه رژیم صهیونیستی در روز جمعه به مقر مرکزی حزب‌الله در ضاحیه جنوبی بیروت، به ملت فلسطین و امت اسلام و عرب تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: همزمان با درد و تلخی جدایی و عظمت از دست دادن یک مرد مهم مقاومت در جهان عربی و اسلامی که مسیر پیروزی امت را هموار کرد، به میراث مبارک ده‌ها هزار مجاهد او، کادرها و رهبرانی که همسو با رویکرد او، در راه شهادت و فلسطین پرورش یافته‌اند، افتخار می‌کنیم.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این بیانیه اعلام کرد: برای جناب سید حسن مایه مباهات است که در مقام حمایت و پشتیبانی از مردم فلسطین به شهادت برسد، آن هم در زمانی که رژیم‌ها و کشورها در دام تسلیم در برابر رژیم صهیونیستی با عنوان عادی‌سازی روابط می‌افتند. قامت عظیم سید حسن نصرالله فقط شایسته شهادت در راه بیت المقدس است.

در ادامه این بیانیه آمده است: شهادت سید حسن نصرالله، قدرت، صلابت و اراده مقاومت در لبنان، فلسطین و منطقه را افزایش خواهد داد. همانگونه که شهادت «سید عباس موسوی» عصر پیروزی‌ها علیه اشغالگر را در لبنان به وجود آورد. گروه‌های مقاومت در لبنان، فلسطین و در سراسر منطقه، دشمن را وادار خواهند کرد بهای جناباتش را بپردازد و دیر یا زود به دلیل جنایاتی که مرتکب شده، طعم شکست را می‌چشد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان بیانیه خود به رهبر انقلاب اسلامی ایران، حزب‌الله لبنان و عموم مردم مقاومت اسلامی لبنان و ملت این کشور تسلیت گفت‌.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه (دوم مهر) حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه نیز منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد. این حمله علاوه بر شهادت و زخمی شدن ده‌ها لبنانی، ویرانی گسترده‌ای بر جای گذاشت. حملات تجاوزکارانه اشغالگران به بیروت همچنین در طول شب گذشته ادامه یافت و چند منطقه دیگر در ضاحیه جنوبی این شهر را هدف قرار گرفت.

بر اثر این حملات «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و تعدادی از نیروهای مقاومت به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha