• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403070705286
  • خبرنگار : 50605

فرماندار تیران و کرون:

ارتقای چارت سازمانی شهرداری تیران انجام شود

ارتقای چارت سازمانی شهرداری تیران انجام شود

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: شورای اسلامی شهر تیران ارتقا چارت سازمانی شهرداری را برای جذب نیروی جدید و تأمین نیروی مورد نیاز آتش‌نشانی را پیگیری کند.

علی محمدی کیا، امروز(شنبه، ۷ مهر) در آیین تجلیل از نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تیران، اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی در بخش‌های مختلف مدیریت شهری این شهرستان در ارائه خدمت تأثیر گذاشته و بخش‌های عملیاتی و خدماتی مثل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با چنین چالشی روبرو است.

وی افزود: نمایندگان شهروندان در شورای اسلامی شهر ارتقای ساختار سازمانی و تأمین نیروی انسانی را به صورت جدی پیگیری کنند تا بخشی از این کمبود در قالب آزمون استخدامی رفع شود.

به گزارش ایسنا، فرماندار تیران و کرون ادامه داد: یکی از چالش‌های جدی در حوزه مدیریت بحران توسعه زیرساخت و تأمین نیروی انسانی آتش‌نشان در شهرستان است تا متناسب با ظرفیت منطقه امکان خدمت‌رسانی سریع فراهم و از اختلال جلوگیری شود.

به گفته محمدی کیا، خدمت‌رسانی در حوزه مدیریت بحران تیران و کرون تنها مخصوص مردم و ساکنان این منطقه نیست، بلکه حجم تردد در جاده‌ها و حوادث جاده‌ای را نیز پوشش می‌دهد.

لزوم افزایش ایستگاه و نیروی انسانی در آتش‌نشانی تیران

سرپرست شهرداری تیران نیز در این مراسم با بیان اینکه حریم گسترده شهر و حجم تردد در جاده‌ها نیاز به خدمت‌رسانی را افزایش می‌دهد، گفت: افزایش ایستگاه آتش‌نشانی و تعداد نیروی انسانی آن در شهر تیران نیاز است و کمتر به این موضوع در جذب نیرو توجه شده است.

محسن دلکرمی افزود: حجم بالای تردد در جاده‌های این شهرستان و حوادث جاده‌ای لزوم سرعت در خدمت‌رسانی را همواره به دنبال داشته که در این خصوص افزایش ایستگاه و تیم‌های امدادی نیاز است.

وی با بیان اینکه شیفت‌های تیم آتش‌نشانی فشرده است، خاطرنشان کرد: استراحت عوامل بر اساس قانون لازم است اما کمبود نیروی انسانی مانع از اجرای حداکثر استراحت شیفت می‌شود.

سرپرست شهرداری تیران به توسعه تجهیزات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در یک سال گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: نمایشگاه این تجهیزات برای بازدید شهروندان در ایستگاه مرکزی ایجاد شده و در این هفته امکان بازدید برای عموم فراهم شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha