• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403070705182
  • خبرنگار : 50189

در نیمه اول امسال؛

شوتی‌ها جان ۲۴ نفر را در جنوب استان کرمان گرفتند

شوتی‌ها جان ۲۴ نفر را در جنوب استان کرمان گرفتند

ایسنا/کرمان معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان گفت: در نیمه اول امسال ۲۴ نفر از جانباختگان تصادفات جنوب استان کرمان مربوط به خودروهای شوتی (قاچاق سوخت) بوده است.

سیدمهدی قویدل امروز هفتم مهرماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اظهار کرد: در شش ماهه اول امسال هفت درصد در سرقت و ۹ درصد در تصادفات استان کاهش داشته‌ایم.

وی پایش تصویری را مهم‌ترین چالش استان کرمان اعلام کرد و افزود: کارگاه‌های ضایعاتی، ساماندهی اتباع غیرمجاز و معتادان متجاهر از دیگر چالش‌های استان کرمان هستند.

به گفته معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان، در نیمه اول امسال در سرقت سیم برق ۵۸ درصد کاهش داشته‌ایم و با همکاری دستگاه‌های مربوطه نیز در سرقت محصولات کشاورزی اقدامات خوبی صورت گرفته و رضایتمندی بسیار خوبی در بین کشاورزان(مخصوصا پسته و گردو) ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ مجرم سابقه‌دار با پابند الکترونیکی کنترل می‌شوند، در ادامه عنوان کرد: انتقال کارگاه‌های ضایعاتی به خارج از شهر در دستور کار است.

معاون دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که با همگرایی همه دستگاه‌ها شاهد روند کاهشی تصادفات در استان هستیم، تصریح کرد: بیمه‌ها برابر وظایف قانون باید همکاری لازم را برای آگاهی، ارتقاء فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات انجام دهند که متاسفانه هنوز ورود پیدا نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ نقطه حادثه‌خیز استان نیز برطرف شده، بیان کرد: در نیمه اول امسال ۲۴ نفر از جانباختگان جنوب استان کرمان مربوط به خودروهای شوتی (قاچاق سوخت) بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۶:۳۴

سلام شوتیهای افغانی بدون پلاک با سرعت بسیار زیاد در جاده بم تا میدان هفت باغ از کنار ماشینهای مردم رد می‌شوند که امکان از جاده پرت شدن ماشینهای سواری زیاد هست لطفاً برخورد قاطعانه کنید ممنون