• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1403070704776
  • خبرنگار : 71567

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد

آغاز تحصیل نودانشجویان از اواخر مهر/ پذیرش حدود ۷۰۰ دانشجوی پزشکی

آغاز تحصیل نودانشجویان از اواخر مهر/ پذیرش حدود ۷۰۰ دانشجوی پزشکی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز سال تحصیلی نودانشجویان این دانشگاه از اواخر مهر ماه خبر داد و گفت: با توجه به افزایش ظرفیت پذیرش رشته پزشکی امسال حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه خواهیم داشت.

سید رضا رئیس کرمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ هنوز از سوی سازمان ملی سنجش اعلام نشده است؛ اما دانشجویان سال های گذشته سال تحصیلی خود را از اول مهرماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم سال تحصیلی جدید فضای دانشگاه علوم پزشکی تهران شاداب تر و با نشاط تر از گذشته باشد تا دانشجویان بتوانند در کنار فضای مناسب برای تحصیل، به انجام فعالیت های جانبی نیز بپردازند.

رئیس کرمی تاکید کرد: دانشجویان جدیدالورود از اواخر مهرماه به دانشگاه علوم پزشکی تهران می آیند و تحصیل ترم جاری خود را آغاز کنند. تلاش ما این است بحث های رفایی این دانشجویان را تامین کنیم تا حداقل مشکل را برای تامین رفاهیات دانشجویان جدیدالورود داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجویان رشته پزشکی در این دانشگاه نیز گفت: با توجه به درصد افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی رشته پزشکی که هر ساله داریم تعداد دانشجویان این رشته در دانشگاه زیاد شده است. بر این اساس حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ دانشجویی پزشکی طی دو ترم مهر و بهمن وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران خواهند شد.

رئیس کرمی خاطرنشان کرد: امیدواریم فضای دانشگاه فضایی آماده برای رشد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی باشد و تمامی تلاش ما در دانشگاهه علوم پزشکی تهران بر این اساس برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه هیچ دانشجو یا اساتید اخراجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران نداشتیم، گفت: دو مورد از دانشجویان این دانشگاه به دانشگاه های شهرستان منتقل شده بودند که با دستور مقام وزارت این دانشجویان نیز به دانشگاه علوم پزشکی تهران برگشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
دیروز ۱۱:۳۷

پس این قضیه ظرفیت مازاد برای پذیرفته شدگان ۴۰۲ که امسال انتخاب رشته کردند چی میشه چرا صحبتی نکردند؟

avatar
دیروز ۱۴:۴۹

شامل اونها هم هست..

avatar
دیروز ۱۴:۰۷

با وجود نیاز کشور به دشته پزشکی و تقاضا برای تحصیل و وجود اینهمه دانشگاه اعم از ازاد و غیر انتفاعی و پردیس و غیره وذالک چرا دولت نمی‌خواهد ظرفیت پزشکی را تا حد امکان افزایش دهد .این سوالی است که طو ذهن اکثریت مردم هستش

avatar
دیروز ۱۷:۳۶

اگرکلاسهای درس را افزایش دهید کار بس والایی برای خدمت به مردم انجام داده اید واصولا پزشک نیاز به افزایش سالانه دارد کاری که کشورهای پیشرفته در برنامه ریزی هر ساله خود دارند

avatar
دیروز ۱۷:۴۰

دقیق بگو چند نفر هستند و چند نفر ظرفیت ها افزایش پیدا کرده نسبت به سال قبل