• جمعه / ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070604659
  • خبرنگار : 71592

انصارالله: توطئه‌ها علیه مقاومت، عامل حملات اسرائیل است

انصارالله: توطئه‌ها علیه مقاومت، عامل حملات اسرائیل است

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان اعلام کرد پافشاری این رژیم برای ارتکاب جنایات، در میان تحقیر و توطئه علیه جنبش‌های جهاد و مقاومت صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، دفتر سیاسی این جنبش اعلام کرد حمله به ضاحیه جنوبی بیروت که مملو از غیرنظامیان است، وحشیگری بی‌سابقه‌ای است و برای باند صهیونیستی نه تازگی دارد و نه تعجب آور است.

به نقل از سایت خبری انصارالله، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد پافشاری رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایات خونین و تشدید تنش ها در میان تحقیر و توطئه علیه جنبش های جهاد و مقاومت صورت می‌گیرد.

این نهاد اعلام کرد دشمن صهیونیستی بدون حمایت نامحدود غرب و آمریکا به این راه ادامه نمی‌داد. سلاح‌های مورد استفاده در حملات اخیر مجدداً تأیید می‌کند که ایالات متحده آمریکا شریک کامل خون غیرنظامیان است. تجاوز به فلسطین و لبنان، جنگ آمریکاست.

دفتر سیاسی انصارالله بار دیگر همبستگی خود را با مقاومت لبنان ابراز و اعلام کرد به حزب الله، رهبران سیاسی و نظامی آن اعتماد دارد.

این نهاد از ملت‌های عرب و اسلام و آزادگان بشریت خواست، همبستگی بیشتری برای توقف جنگ و تجاوز به لبنان و فلسطین داشته باشند و اعلام کرد تحول خطرناک در تجاوز به لبنان درب را به روی یک جنگ آشکار و فراگیر می‌گشاید که نتیجه آن برای رژیم موقت و جنایتکاران جنگی، ویرانگری خواهد بود.

همچنین «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله ضمن ابراز همبستگی با ملت لبنان در برابر حملات رژیم صهیونیستی، گفت: هیستری بمباران ضاحیه جنوبی، میزان ناامیدی و سرخوردگی دشمن را در برابر صلابت مقاومت اسلامی و استواری آن در موضع حمایت از غزه نشان می‌دهد.

وی افزود: یقین داریم که ناامیدی دشمن بیشتر می شود و شکستی حتمی در انتظار اوست و انشاءالله او را در آستانه نابودی قرار می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha