• جمعه / ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070604628
  • خبرنگار : 71038

واکنش عمار حکیم به حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت

واکنش عمار حکیم به حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت

«سیدعمار حکیم» در واکنش به حملات امشب رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت گفت: دشمن شکست خواهد خورد و عزم و ایستادگی نیروهای مقاومت بیش‌تر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رهبر جریان حکمت ملی عراق در این ارتباط در یک موضع گیری رسانه‌ای اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با حمله هوایی به مناطق مسکونی در منطقه «حارة حریک» در قلب ضاحیه بیروت ویرانی گسترده‌ای در منطقه با تراکم بالای شهروندان بی‌گناه غیرنظامی به بار آورده و بار دیگر مرتکب جنایت تازه‌ای شده که به سیاهه سراسر ترور و جنگ این رژیم افزوده می‌شود.

وی افزود: این حمله بزدلانه بار دیگر به جهانیان ثابت می‌کند که رژیم صهیونیستی برای جنایات خود هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و در ارتکاب ددمنشانه‌ترین کشتار غیر نظامیان لحظه‌ای درنگ نمی‌کند و به قوانین بین‌المللی کوچک‌ترین اعتنایی ندارد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که این حملات صرفاً تجاوز نظامی نیست، بلکه تلاشی رذیلانه برای وحشت‌انداختن و ایجاد فتنه و برهم‌زدن ثبات لبنان و مقاومت قهرمان آن و گسترش دایره نزاع است.

حکیم گفت: با قاطعیت تأکید می‌کنیم که این حملات تروریستی به‌سادگی پشت سر گذاشته نخواهد شد و دشمن با همه توحش خویش توان شکستن عزیمت نیروهای مقاومت یا به زانو کشیدن ملت سرفراز لبنان را نخواهد داشت و جز با مقاومت و ایستادگی بیشتر مواجه نخواهد شد و در تغییر روند جنگ شکست خواهد خورد.

وی این حمله ددمنشانه را به‌شدت محکوم و تصریح کرد: از جامعه جهانی می‌خواهیم که فورا برای مهار این رژیم جنایتکار وارد عمل شود و آن را در برابر مسئولیت جنایت‌های قرار دهد. همچنین از همه آزادگان جهان می‌خواهیم که در کنار لبنان و ملت آن بایستند و برای توقف فوری این توحش فعالیت کنند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق از خداوند برای شهیدان رحمت و برای مجروحان شفای عاجل و برای نیروهای قهرمان مقاومت نصرت طلب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha