• جمعه / ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070604259
  • خبرنگار : 71938

اخلاقی‌امیری: شعار وفاق ملی تبدیل به گفتمان دولت چهاردهم شود

اخلاقی‌امیری: شعار وفاق ملی تبدیل به گفتمان دولت چهاردهم شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: شعار وفاق ملی باید در دولت نهادینه شود و انتظار می‌رود وزرا نیز این رویه را ادامه دهند و این شعار را تبدیل به یک گفتمان کنند تا در کل تشکیلات قوه مجریه نهادینه شود.

حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی امیری در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر لزوم وفاق در کابینه دولت چهاردهم عنوان کرد: امروز در شرایطی هستیم که نیاز به همگرایی و هم افزایی در نیروهای مختلف در اداره کشور داریم. آقای پزشکیان در ایام تبلیغات انتخاباتی، شعار وفاق ملی را شعار اصلی خود می‌دانست و بنای ایشان بر این بود تا از تمامی سلایق سیاسی و افراد توانمند و انقلابی در اداره امور کشور استفاده کند. در معرفی کابینه دولت چهاردهم این اتفاق افتاد و جای تقدیر و تشکر هم دارد.

وی افزود: گرچه سلایق مختلف سیاسی ممکن است ایراداتی در این ترکیب به نظرشان برسد و انتقاداتی داشته باشند اما انتظاری که در موضوع وفاق ملی از سوی آقای پزشکیان می‌رفت با تمامی فشارهایی که همکفران ایشان داشتند، به خوبی برآورده شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ شعار وفاق ملی باید در دولت نهادینه شود و انتظار می‌رود وزرا نیز این رویه را ادامه دهند و این شعار را تبدیل به یک گفتمان کنند تا در کل تشکیلات قوه مجریه نهادینه شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد:‌ در حال حاضر دغدغه همکارانم در مجلس این است که گاهی برخی وزرا این شعار را درک نکرده اند و بر خلاف آن گام برداشته اند اما بنده معتقدم که این موضوع نیازمند زمان است و باید به دولت چهاردهم فرصت داد.

اخلاقی امیری در پایان گفت: مجلس شورای اسلامی به وظیفه نظارتی خود بر سیاست های کلان کشور عمل خواهد کرد. یعنی مجلس شورای اسلامی در عین اینکه به دولت کمک خواهد کرد و به آن مشورت خواهد داد، از بازوی نظارتی خود نیز استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha