• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070504133
  • خبرنگار : 50300

توسعه همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و عراق در حوزه گردشگری سلامت

توسعه همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و عراق در حوزه گردشگری سلامت

ایسنا/خوزستان نشست تخصصی گردشگری سلامت با حضور اعضای هیئت عراقی، مسئولان جهاد دانشگاهی خوزستان و مسئولان استانی امروز (پنجشنبه، پنجم مهر ماه) در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی برگزار شد.

در این نشست مدیران حوزه گردشگری سلامت عراق و فعالان بخش خصوصی، مدیران بخش‌های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان همراه معاونان و مسئولان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز حضور داشتند.

توسعه همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و عراق در حوزه گردشگری سلامت

حسن محمدی‌مجد، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های علمی موجود به تشریح توانمندی‌های علمی جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: به واسطه تلاش دانشمندان و متخصصان جهاد دانشگاهی موفق شدیم، تکنولوژی پژوهشگاه رویان را به استان خوزستان منتقل کنیم که گامی بلند در بهبود وضعیت سلامت استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پژوهشکده رویان، جزو پنج مرکز اول جهان در حوزه ناباروری است‌، با اشاره به جایزه شهید کاظمی آشتیانی و مشارکت دانشمندان جهان برای دریافت این جایزه علمی، به نمونه‌هایی از موفقیت‌های حوزه پزشکی جهاد دانشگاهی اشاره کرد.

توسعه همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و عراق در حوزه گردشگری سلامت

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به خدمات ارائه‌شده در مرکز ناباروری این سازمان، بیان کرد: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی با توجه ارائه خدمات ناباروری به زوج‌ها و داشتن سطح علمی بالا تاکنون ۲۵۰۰ تولد موفق داشته است.

محمدی‌مجد با بیان اشتراکات فرهنگی و مزایای درمان در سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، آمادگی این سازمان را برای ارائه خدمات پزشکی در سطح جهانی اعلام کرد.

توسعه همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و عراق در حوزه گردشگری سلامت

محمدحسین ارسطوزاده، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان نیز در این نشست به مزایای استان خوزستان پرداخت و آمادگی این اداره کل را برای تسهیل‌گری در حوزه گردشگری اعلام کرد.

در ادامه این نشست، پس از بحث و بررسی‌های تخصصی، امیر غازی مسئول هیئت عراقی با تشکر از حسن میزبانی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و اظهار شگفتی از پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی ایران با توجه به مزایای درمان در خوزستان‌، آمادگی خود را برای توسعه همکاری‌های دو طرف اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha