• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403070504092
  • خبرنگار : 50042

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد

رشد ۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در گیلان

رشد ۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه ۳ تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در گیلان کشف شده است، گفت: کشفیات مواد مخدر در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷ درصدی داشته است.

سرهنگ علی احمدپور امروز، ۵ مهرماه در  جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: خداوند بر تمام ما منت گذاشت تا لباس خدمت به تن‌ کنیم تا راه شهدا، از صدر اسلام تا به امروز را ادامه دهیم و از نسل سلیمانی‌ها باشیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه در خصوص اطلاع‌رسانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، یکی از اولویت‌های اصلی و مطالبات جدی مردم را بحث مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوری معتادن متجاهر دانست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اعلام اینکه ۳ تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در گیلان کشف شده است، افزود: کشفیات مواد مخدر در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷ درصدی داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۱۰ هزار و ۷۴۳ معتاد، ۳۴۹۴ توزیع کننده خرد مواد مخدر، ۵۳۹ قاچاقچی و انهدام ۱۳باند قاچاق مواد مخدر در سالجاری در استان، گفت: دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۱ درصدی داشته است.

سرهنگ علی احمدپور از اجرای ۱۱ مرحله طرح آرامش در شهر در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ توسط پلیس با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز خبرداد و گفت: در راستای اجرای این طرح ها ۶۹۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۴۸۳۲ نفر خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

سرهنگ علی احمدپور با اشاره به اجرای یازدهمین مرحله از طرح آرامش در شهر همزمان بازگشایی مدارس در مهرماه سالجاری گفت: در مجموع ۲۹۲ کیلو و ۹۱ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۶۸۹ نفر خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

وی همچنین به اجرای بیش از ۶۰ مرحله برنامه کنترل آسیب‌های اجتماعی در محلات آسیب‌پذیر و آموزش همگانی ارائه شده به شهروندان خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس مثل همیشه در ماموریت خود با جدیت وارد عمل می‌شود و از توان مادی و معنوی خود در این راه بهره خواهد برد و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان افزود: مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری از اعتیاد جوانان از طریق آموزش و آگاهسازی، فراهم نمودن زمینه اشتغال در جامعه و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، اساسی‌ترین راهبرد در مبارزه با مواد مخدر در جامعه است.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه باید لزوم توجه به برنامه‌ریزی در حوزه مبارزه با موادمخدر را یک اصل بدانیم، افزود: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha