• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403070504070
  • منبع : مرکز اسناد انقلاب‌ اسلامی

رونمایی فصلنامه گواه

پورمحمدی: به اقدامات هم‌افزایی نیاز داریم

پورمحمدی: به اقدامات هم‌افزایی نیاز داریم

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: وظیفه داریم در گزارشگری و روایت‌گری، نکات ظریف و دقیق را برجسته‌سازی کنیم. وظیفه عمومی ماست که از نظام و رهبری و منافع ملی دفاع کنیم و به اقدامات هم‌افزایی هم نیاز داریم.

به گزارش ایسنا، مصطفی پورمحمدی در این آئین رونمایی شماره تابستان مجله به گواهی اسناد گواه با بیان این‌که «شرایط فعلی کشور، منطقه ای و جهانی حساس است و نیازمند دقت و مراقبت ویژه توسط همه است» افزود: فضاسازی‌ها و تصویرسازی‌های تحریف‌شده، القایی خلاف واقع انجام می‌شود؛ آن هم برای اتفاقاتی که در جریان است چه برسد به وقایع تاریخی.

 وی ادامه داد: دفاع از مظلوم در دنیا به تندروی و گسترش قدرت و تروریسم و به هم زدن نظم جهانی تبدیل می‌شود؛ یعنی دنیای ما دنیای تحریف‌هاست.

وی با بیان این‌که «دستگاه‌های امنیتی و نظامی ما باید مراقب باشند و خوب تحلیل کنند و تصمیم درست بگیرند»، گفت: مجریان هم کاری کنند که تبدیل به قدرت بازدارنده و پیش برنده شویم. وظیفه داریم در گزارشگری و روایت‌گری، نکات ظریف و دقیق را برجسته‌سازی کنیم. وظیفه عمومی ماست که از نظام و رهبری و منافع ملی دفاع کنیم و به اقدامات هم‌افزایی هم نیاز داریم.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی افزود: امروز جوانان ما به تحلیل و تفسیر وقایع و تاریخ که البته موجز و مستند باشد، استقبال خوبی نشان می‌دهند، ما هم در مرکز اسناد انقلاب اسلامی تلاش کرده ایم گزارش های تاریخی، کوتاه و جذاب و مستند همراه با عکس ‌و وقایع‌نگاری را تهیه و منتشر کنیم، مثلا در مرداد ماه امسال ۱۲۰ گزارش خبری، تحلیلی، تاریخی، خاطره‌نگاری، کتاب و ... را به صورت جذاب تهیه و در وب‌سایت مرکز اسناد منتشر کردیم. فصلنامه به گواهی اسناد «گواه» در هر شماره موضوعات تاریخی مورد توجه مخاطبان خصوصا جوانان را بررسی خواهد کرد.

پورمحمدی: به اقدامات هم‌افزایی نیاز داریم

وی گفت: با این اقدامات قصد داریم کاری کنیم تا نسل‌های جوان ما به تاریخ علاقه‌مند شوند و اتفاقات تاریخی را مطالعه کنند، مطالعات تاریخی کمک می کند تا به تحلیل درستی از وقایع جاری کشور و جهان دسترسی داشته باشیم ضمن این‌که می‌خواهیم جلوی تحریف تاریخ را هم تا حد ممکن بگیریم چون متاسفانه در حال حاضر تحریف تاریخ و واژگونه گویی بسیار باب شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha