• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403070504062
  • خبرنگار : 50199

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

برای نخستین بار نمایشگاه کتاب دفاع مقدس به صورت مجازی برپا می‌شود

برای نخستین بار نمایشگاه کتاب دفاع مقدس به صورت مجازی برپا می‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به خرید مجازی کتاب‌های دفاع مقدس و مقاومت گفت: ویژگی منحصر به فرد، نمایشگاه مجازی بودن این نمایشگاه است که در کل کشور برای نخستین بار نمایشگاه کتاب دفاع مقدس به صورت مجازی در معرض دید عموم‌کشور قرار گرفته است.

احسان آهنگر امروز ۵ مهر در نشستی با خبرنگاران از برپایی سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در محل نمایشگاه‌های بین المللی مازندران خبر داد.

وی افزود: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در راستای برگزاری کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران در قائمشهر از ۸  مهرماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد گفت: تاکنون ۱۰۳ انتشارات کشور با پنج هزار عنوان کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه ثبت نام‌ کرده‌اند و سالن شماره یک افرا، محل فروش متمرکز کتاب دفاع مقدس بوده و سالن شماره ۲ نمایشگاه عفاف وحجاب با ۳۰ غرفه و ۳۰ غرفه صنایع دستی به‌همراه ۱۵ غرفه عرضه محصولات فرهنگی قرار دارد.

آهنگر با اشاره به خرید مجازی کتاب های دفاع مقدس و مقاومت گفت: ویژگی منحصر به فرد، نمایشگاه مجازی  بودن این نمایشگاه است که در کل کشور برای نخستین بار نمایشگاه کتاب دفاع مقدس به صورت مجازی در معرض دید عموم‌ کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به بن‌های اختصاص داده شده در این نمایشگاه یادآور شد: بن‌ها به صورت حضوری و آنلاین در محل نمایشگاه ارائه می‌شود و برای هر کد ملی تا سقف ۱ میلیون تومان بن تخفیف اعطا خواهد شد که بخشی از تخفیف را ناشرین عهده‌دار هستند.

رئیس ستاد اجرایی سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با اشاره به حضور کشورهای جبهه مقاومت نیز در این نمایشگاه اظهار کرد: ۷۰ عنوان کتاب‌های حوزه دفاع مقدس و مقاومت که ‌عرضه می‌شود و ۴۰۰ عنوان کتاب ترجمه شده نیز در نمایشگاه لحاظ شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha