• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070504055
  • خبرنگار : 50416

جانشین مشاور ویژه رهبر معظم انقلاب:

همه دنیا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و استیصال آنها اعتراف کردند

همه دنیا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و استیصال آنها اعتراف کردند

ایسنا/همدان جانشین مشاور ویژه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا گفت: همه دنیا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اینکه در استیصال هستند، اعتراف کرده و به طور قطع این رژیم جعلی ساقط خواهند شد.

سردار سرتیپ علی شمشیری پنجشنبه پنجم مهر ماه در کنگره تجلیل از پیشکسوتان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس شهرستان ملایر به پیروزی‌های حماس در مقابل رژیم جعلی اسرائیل اشاره و اظهار کرد: جمعیتی که مقابل آنهاست، جمعیت محدود حماس است و در شرایطی که تمام دستگاه‌های اطلاعاتی دنیا با آنها همکاری می‌کنند، اما در یک غافلگیری شکست می‌خورند.

شمشیری تاکید کرد: رژیمی که ۲۰۰ کلاهک اتمی دارد و به طور کامل مورد حمایت آمریکا است، نتوانسته هیچکدام از اهدافی که در مقابل حمله حماس داشته را متوقف کند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در خیال خود گفته بود می‌خواهد حماس و زیرساخت‌های آنان را نابود و اسرای خود را آزاد کند، افزود: در هیچکدام از این اهداف موفق نبودند و ۱۱ ماه و نیم از این ادعا می‌گذرد و این نشانه شکست آنهاست.

جانشین مشاور ویژه رهبر معظم انقلاب در ادامه به جنگ ۳۳ روزه لبنان و شکست مفتضحانه رژیم جعلی صهیونیستی اشاره و بیان کرد: حزب الله در جنگ ۳۳ روزه آنچنان ضربات کاری به اسرائیل زدند که روز سی و چهارم اعلام شکست می‌کنند.

شمشیری با بیان اینکه جنگ تحمیلی ما آموزشی را به مردم منطقه داد که اولین درس عملی، درگیری‌هایی است که حزب الله با رژیم صهیونیستی پیدا می‌کند، افزود: تاثیر انقلاب اسلامی بر روی لبنان، رزمندگان فلسطینی، آموزش‌ها و آمادگی‌ها وضعیتی ایجاد کرد که رژیم صهیونیستی را در استیصال قرار داده است.

جانشین مشاور فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت قدرتمندترین وضعیت را دارد، گفت: ما یقین داریم جامع‌ترین و کامل‌ترین تحلیل را آن زمان امام راحل و امروز رهبری مطرح کردند، اگرچه شبکه‌های مجازی و رسانه‌های صهیونیستی و غربی تلاش می‌کنند پیروزی‌ها را جور دیگری نشان دهند.

شمشیری تصریح کرد: همه اینها نشان می‌دهد جمهوری اسلامی به تمام اهدافی که پیش‌بینی کرده بود؛ رسیده است و یکی از برکات جنگ تحمیلی، ایجاد جبهه مقاومت در منطقه و افول قدرت ابرقدرتها است.

جانشین مشاور ویژه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا تاکید کرد: ما در عرض ۴۳ سال انقلاب اسلامی با رهبری‌های امام راحل و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب، وضعیتی را برای رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کرده‌ایم که با اجرای عملیات طوفان الاقصی، با وجود حمایت‌های عربی‌ها و غربی‌ها، نمی‌تواند در مقابل حماس مقاومت کند.

همه دنیا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و استیصال آنها اعتراف کردند

وی با تاکید بر اینکه امروز نوای روح بخش انقلاب اسلامی به آمریکای لاتین و ونزوئلا می‌رسد و قدم‌هایی که امام راحل ترسیم کرده بود، در حال تحقق است، گفت: اینها همه به برکت خون شهدا، شجاعت ملت ایران، شهدا و رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس است.

جانشین مشاور ویژه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا مطرح کرد: شهدایی همچون شهید همت، باکری، صیاد شیرازی و شهید سلیمانی پرورش یافتگان مکتب امام راحل هستند و امثال آنها فراوان در کشور داریم و دشمن هم از اینها در هراس است.

شمشیری ادامه داد: جنگ تحمیلی ما به دنیا نشان داد که می‌شود سالیان سال بدون اتکا به ابرقدرت‌ها مبارزه کرد و انقلاب اسلامی آنچنان به دنیا صادر شده که حزب الله، حشدالشعبی و افکار عمومی دنیا حتی در کشورهای آمریکایی و اروپایی مردم علیه آنها شورش می‌کنند و این تاثیر انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز بیداری اسلامی و اتفاقات منطقه به واسطه انقلاب اسلامی ایران است و یک مجموعه هجومی امروز به یک مجموعه دفاعی تبدیل شده است، افزود: امام راحل درباره ارتباط جنگ تحمیلی ما با صحنه مقاومت در جزوه «منشور روحانیت» در سال ۶۷ بیان کردند جنگ تحمیلی ما به مردم منطقه و جهان نشان داد که می‌توان سالیان سال بدون اتکا به ابرقدرت‌ها مبارزه کرد.

شمشیری ادامه داد: امام راحل در این جزوه منشور روحانیت می‌گوید: جنگ ما کمک به افغانستان و فتح فلسطین را به دنبال دارد و تمامی سردمداران نظام فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت کردند و تنها در جنگ بود که صنایع نظامی ما از رشد آنچنانی برخوردار شد و امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که با صلابت مقابل آنها ایستاده‌ایم.

جانشین مشاور ویژه فرماندهی کل قوا بیان کرد: در همین رابطه همه محاسباتی که رهبر معظم انقلاب روز گذشته در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند باید دهها بار شنیده شود و در دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها و حوزه‌های علمیه تدریس شود.

شمشیری با تاکید بر اینکه جنگ ما تمام شدنی نیست و باید مقابل ظلم با تمام قوا بایستیم، گفت: طبق بیانات رهبر فرزانه انقلاب، علت اصلی درگیر شدن دشمنان با ما این بود که معتقد بودیم نظام سلطه یک نظام ظالمانه است و باید با آن مبارزه کرد.

همه دنیا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و استیصال آنها اعتراف کردند

وی با اشاره به اینکه اولین بحث امام راحل نیز در پیروزی انقلاب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز دیروز تاکید کردند، نه زیر بار شرق و نه غرب برویم، شرق و غرب به دنبال این بودند که جنگ را بر ما تحمیل و ما را ساقط کنند، تنها به این دلیل که می‌خواهیم مستقل زندگی کنیم و برای عملی کردن این حریت و آزادگی باید هزینه پرداخت کرد.

وی با مقایسه توانایی‌های ایران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب پدیده‌ای است که خداوند برای ما ایجاد کرد و بسیاری از کشورها قبل از انقلاب در اداره کشور اختیار تام نداشتند و چشم‌شان به دهان ابرقدرت‌ها بود و فقط دو بلوک شرق و غرب وجود داشت.

جانشین مشاور ویژه فرمانده کل قوا با بیان اینکه کشورها به دلیل ضعف و نیاز نمی‌توانستند برای خودشان تصمیم بگیرند، بیان کرد: امام راحل از سال ۳۶ خطر رژیم صهیونیستی را اعلام کرد و سال ۴۱ و ۴۲ به دلیل جنایت‌های آنها به رژیم پهلوی نهیب زد و از سال ۴۲ تا ۵۷ زمینه‌ها را آماده کرد و دست نشانده‌های غرب را در ایران ساقط و نظام جمهوری اسلامی را برپا کرد.

وی ادامه داد: امام راحل از همان روزهای اول پیروزی انقلاب نیز خطر غده سرطانی را در منطقه و جهان پیش بینی کرد و این حالی بود که رژیم صهیونیستی به دلیل حمایت‌های آمریکا، تصور می کرد باید طرح‌هایی را اجرا کند که یک طرف رودخانه نیل و طرف دیگر رودخانه فرات باشد و حمله‌ای را طراحی کردند که بتوانند تا این حد خود را گسترش دهند.

شمشیری با تاکید بر اینکه امروز به برکت خون شهدا در حوزه دفاعی محتاج هیچ کشوری نیستیم و بسیاری از کشورها دست نیاز به سمت ما دراز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ابعاد استقلال در حوزه‌های مختلف خود را نشان می‌دهد و باید این گام‌ها را محکم برداریم و هزینه‌اش هم همین حضور در کنگره شهدا و تجلیل از جایگاه آنان است.

جانشین مشاور فرماندهی کل قوا یادآور شد: اگر امروز مردم شهیدپرور شهرستان ملایر افتخار دارند که از شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل کنند، چون نسیم الهی امام راحل و نسیم اسلامی در این شهر وزیدن گرفته و روز به روز تقویت خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha