• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070503972
  • خبرنگار : 50976

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:

‌نیاز به ترویج فرهنگ ایثار و دشمن‌ستیزی داریم

‌نیاز به ترویج فرهنگ ایثار و دشمن‌ستیزی داریم

ایسنا/فارس جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی با بیان اینکه جوانان ایران هنوز هم مانند زمان جنگ از کشور دفاع می‌کنند، گفت: امروز نیز همانند ۸ سال دفاع مقدس به رهبری نائب امام زمان(عج)، انگیزه دشمن‌ستیزی و فرهنگ ایثار نیاز داریم. 

سردار محمد شرفی امروز، ۵ مهر ماه در سومین یادواره ۹۷۶ شهید انتظامی استان فارس که در مجتمع آموزشی فرهنگی طلائیه برگزار شد،با بیان اینکه جنگ هنوز تمام نشده است، اظهار کرد: امروز به رهبری رهبر معظم انقلاب (مدظله) و انگیزه دشمن‌ستیزی و فرهنگ ایثار نیاز داریم و نباید اجازه دهیم نفوذی‌ها، وطن‌فروشان و خبیثان پرچم ایران را پایین بیاورند، امروز هم جوانان ما با هر رنگی از کشور دفاع می‌کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل اینکه جمهوری اسلامی پا نگیرد مردم را با مردم درگیر کردند و توطئه دشمن بود که تحت عنوان گروهک‌های مختلف و تحریک اقوام، زیرساخت‌های کشور را دچار مشکلات کند.

 جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ادامه داد: عراق قبل از شروع جنگ بیش از ۷۰۰ عملیات در مرزها انجام داد، به نجف اشرف و حوزه علمیه حمله و تعدادی از علمای تراز اول را اعدام کرد. در رسانه‌ها منتشر کرد که تا ۳ روز دیگر در تهران مصاحبه خواهد داشت بنابراین با استفاده از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی و حمایت نظام سلطه اعم از مال، سلاح و نفر به ایران حمله کرد.

شرفی با اشاره به اینکه در ۸ سال دفاع مقدس ایران با دنیا مبارزه کرد، گفت: در سال اول جنگ، جبهه‌های ما تبدیل به قربانگاه جوانان شد اما با رهبری و حضور میدانی امام امت(ره) و ایثار و کمک مردم و برکت خون شهدا یک وجب خاک ایران را تسلیم دشمن نکردیم.

وی ۳ مولفه تأثیرگذار در پیروزی بر دشمنان را برشمرد و تصریح کرد: نقش رهبری، ملت و روحیه شهادت طلبی آنان که سیره امام حسین(ع) بود و توکل به خدا و ایمان و معنویت ۳ مولفه در پیروزی ۸ سال دفاع مقدس بود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی با بیان اینکه در آن زمان ۲۷۰ هزار نفر عاشقانه به جبهه رفتند، گفت: ۱۵ هزار شهید فارس نشان‌دهنده بهترین عملکرد و سند استان فارس است، ۱۵ هزار خون پاک شهدا سندی است که همه بدانیم فارس چه سهمی در این سال‌ها ایفا کرده است. 

شرفی با تأکید بر اینکه جنایات دشمن همچنان ادامه دارد، بیان کرد: اگر ولی فقیه را تنها بگذاریم عاشورا اتفاق می‌افتد. برای آن‌که عاشورا تکرار نشود شهدا به میدان نبرد رفتند و جان دادند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، گفت: امروز رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکای جنایتکار در حال نسل‌کشی است، اگر فرمان بگیریم مسیر شهدا را با صلابت ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha