• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070503921
  • خبرنگار : 50976

امام جمعه شیراز:

‌برخورد جدی با نفوذ فرهنگی دشمن انجام شود

‌برخورد جدی با نفوذ فرهنگی دشمن انجام شود

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به تلاش‌های دشمن در مباحث فرهنگی گفت: دشمن در کشورمان در حال تلاش برای نفوذ فرهنگی است و باید در این زمینه برخورد جدی داشته باشیم.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، ۵ مهر ماه در سوم یادواره ۹۷۶ شهید انتظامی استان فارس که در مجتمع آموزش فرهنگی طلایی برگزار شد، با تأکید بر نفوذ فرهنگی که در ایران صورت گرفته است، تصریح کرد: دشمن بیکار نمی‌نشیند و در حال تلاش در جبهه‌های مختلف است و باید مراقب باشیم نقشه دشمن نقش برآب شود.

وی با بیان اینکه نفوذی‌های دشمن در ایران نفوذ فرهنگی دارند، اظهار کرد: باید جلوی نفوذی‌ها گرفته شود و در این مورد باید جدی برخورد کنیم. امید رژیم صهیونیستی به زیاد شدن نفوذی‌ها است که فرهنگ ایران را تحت تاثیر قرار دهند و تنها راهی که دشمنان می‌توانند در ایران نفوذ کنند این است که فرزندان ایران را مشغول فسق و فحشا کنند.

آیت‌الله دژکام در خصوص کار فرهنگی و بازنگری آن، تصریح کرد: مسئولان باید برای فعالیت‌های فرهنگی و مقابله با نفوذ پای کار بیایند. نفوذ در کشور به صورت نفوذ فرهنگی است، بنابراین باید جلوی لشکر دشمن در این مبحث گرفته شود. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری یادواره شهدای انتظامی استان بیان کرد: ما میهمان خانواده شهدا می‌شویم تا از معنویت شهدا و افتخارآفرینی آنان بهره‌مند شویم، از این جهت اثری که این یادواره‌ها دارد بسیار بزرگ است.

وی مسیر شهدا را  واضح دانست و بیان کرد: اگر امت اسلامی یکی شود رژیم صهیونیستی و دشمنان شکست می‌خورند. امروز اگر کشور لبنان ایستادگی می‌کنند دلگرم به حمایت نائب امام زمان(عج) است.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه با تمام زیاد و کم‌ها ایران ثبات دارد و بر همین اساس در هیچ دورانی مستعمره نشده است، گفت: ایران در زیر سایه امام زمان(عج) قرار دارد وگرنه چه فرقی با کشورهای همسایه دارد، ایران ام‌القرای مرکز اسلام است.‌

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha