• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403070503898
  • خبرنگار : 50294

استاندار کردستان:

حضور هلدینگ‌ها و رفع کولبری از اولویت‌های دولت در کردستان است

حضور هلدینگ‌ها و رفع کولبری از اولویت‌های دولت در کردستان است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: زمینە و بستر حضور هلدینگ‌ها و سرمایەگذاران در استان کردستان را فراهم خواهیم کرد.

آرش زرەتن لهونی امروز (پنجم مهر) در جلسە شورای اداری استان کردستان با تأکید بر اینکه تمام توان خود را برای توسعە استان بە کار خواهیم گرفت، اظهار کرد: از شروع کار سعی کردەایم روال اصلی کار را با جدیت شروع کنیم و امیدواریم با همراهی و همکاری مردم شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

وی افزود: از ظرفیت همە نخبگان، کارشناسان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بهرە خواهیم برد.

استاندار کردستان ادامە داد: استان کردستان دارای ظرفیت‌های فراوانی است و از همە این ظرفیت‌ها در توسعە استان کردستان بهرەخواهیم برد.

وی عنوان کرد: در حوزە مرز ظرفیت‌های بالایی داریم و قانون تجارت مرزنشینان را بە صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

آرش‌ زرەتن لهونی گفت: حضور پررنگ در بازار اقلیم کردستان، تحکیم روابط اقتصادی با اقلیم عراق، توسعە زیرساخت‌های حمل و  نقل عمومی، حضور شرکت‌های هلدینگ و سرمایەگذاران بخش خصوصی در استان از جملە برنامەهای ما در کردستان  است.

وی با تاکید بر این موضوع کە دستگاەهای اجرایی باید موانع پیش‌روی سرمایەگذاری در استان را از میان بردارند، افزود: باید از ظرفیت معادن بە بهترین شیوە ممکن و برای توسعە استان بهره گرفته شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: مجموعە اقدامات ما در استان کردستان حاصل یک کار جمعی و تیمی است و با همراهی و همکاری مسئولان کارها را پیش‌خواهیم برد.

نتیجه گرفتن از اقدامات زمان بر است

آرش زرەتن لهونی در ادامە از مردم استان کردستان فرصت خواست و اضافە کرد: زمان خواهد برد تا اقدامات و برنامەهایی کە در نظر داریم بە نتیجە برسد، اما قطعا شاهد اتفاقات خوبی در استان کردستان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: تمرکز اصلی ما بر حل چالش کولبری، زیرساخت‌ها، حضور هلدینگ‌ها و فراهم کردن بستر و زمینە برای حضور بخش خصوصی در استان کردستان است.

ضرورت تغییر در بدنه مدیریت کردستان

استاندار کردستان از ایجاد تغییراتی در بدنە مدیریتی استان خبر داد و گفت: بندە بە هیچ شخص و جناحی وابستگی ندارم و وابستگی من بە مردم و نخبگان و دانشگاهیان و علما است و از همە این ظرفیت‌ها در راستای توسعە استان بهرەخواهیم برد.

وی در پایان بر روحیە مشورت پذیری و نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع در ادارات استان تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha