• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403070403655
  • خبرنگار : 50975

استاندار چهارمحال و بختیاری:

میزهای خدمت هفتگی موجب حل مسائل مردم شد

میزهای خدمت هفتگی موجب حل مسائل مردم شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: میزهای خدمت‌ هفتگی موجب شد مسئولان به خدمت مردم آمده و مسائل و مشکلاتشان را از نزدیک حل کنند.

غلامعلی حیدری شامگاه چهارشنبه چهارم مهرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تجلیل و اعتماد مقام معظم رهبری از مردم چهارمحال و بختیاری در پیام انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان به یاد ماندنی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهید رئیسی مرد خدمت بود، گفت: در شرایط بحرانی بدون وارد کردن تنش به جامعه، مردانه پای کار ایستاد و کشور را با خزانه خالی به بهترین نحو اداره کرد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت بدهی سنگین بانکی، بیمه‌ای، مالیات از اقدامات به یاد ماندنی شهید رئیسی بود، بیان کرد: پرداختن به مسائل اصلی به دور از حواشی و وفاق و همدلی موجب شد کشور از ورشکستگی و بحران نجات پیدا کند.

حیدری ادامه داد: هدف‌گذاری و میدان دادن به بخش خصوصی و اعتمادسازی در دولت سیزدهم موجب توسعه صنایع تبدیلی، گلخانه‌ها، صنعت گردشگری، دامداری، کشاورزی و... شد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم نرخ بیکاری استان از ۲ به ۱۵ رسید، گفت: مصوبات قوی سفرهای رئیس جمهور و وزیران موجب اتفاقات خوب و اتمام پروژه‌های نیمه تمام و تخصیص اعتبارات قابل توجهی در استان شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات ارزشمند و درخشان دولت سیزدهم، اضافه کرد: توسعه ورزشگاه‌ها، مرکز بهداشت، بهسازی و نوسازی مدارس از جمله اقدامات دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: همه ساله اعتبارات این استان به خزانه برمی‌گشت در حالی‌که طی سه سال اخیر هیچ اعتباری برگشت داده نشد.

حیدری با بیان اینکه در دولت سیزهم تنها به دو شهرستان سامان و بن ۹۰۰۰ مجوز پروانه کشاورزی داده شد، اضافه کرد: چهار بانده کردن بسیاری از جاده‌های استان از جمله ورودی اردل، سورشجان سودجان و... نیز از طریق ماده سه انجام شد.

وی گفت: با تحرک، جدیت، پاک‌دستی و قدرت تمامی اعتبارات جذب و در جهت توسعه استان قدم‌های بزرگی برداشته شد.

حیدری به اجرای اردوهای جهادی نقاط محروم و نقطه‌ای سراسر استان اشاره کرد و افزود: بهسازی جاده‌های روستایی، مرکز بهداشت، احداث مدرسه، اتصال اینترنت از اقدامات قابل توجه جهادگران بود.

وی به نهضت آسفالت‌سازی در شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: میزهای خدمت‌ هفتگی موجب شد مسئولان به خدمت مردم آمده و مسائل و مشکلاتشان را از نزدیک حل کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه آب پایدار استان، گفت: هم‌ اکنون تمام پروژه‌های آبی استان از جمله سدها و... فعال است.

وی بیان کرد: خدمت و کار برای رضای خدا با قدرت و قوت تا آخرین لحظه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha