• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403070403645
  • خبرنگار : 50294

استاندار کردستان عنوان کرد

فاصلە ۲۲ درصدی اجرای مصوبات کارگروە رفع موانع تولید کردستان با شاخص کشوری

فاصلە ۲۲ درصدی اجرای مصوبات کارگروە رفع موانع تولید کردستان با شاخص کشوری

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۲۲ درصد با شاخص کشوری فاصله دارد لذا باید این میزان کاهش و به میانگین کشوری برسد.

آرش زره‌تن لهونی شامگاە امروز (چهارم مهر) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور ویژه استان کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: قانون‌گذار در رفع موانع تولید فرصت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی برای رفع موانع موجود در بخش تولید ایجاد کرده است لذا باید از این فرصت‌ها نهایت استفاده را برد.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار ارائه شده تعداد مصوبات اجراشده این کارگروه در استان کردستان ۷۱ درصد است، گفت: میانگین متوسط اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشوری ۹۳ درصد است که میزان اجرای مصوبات این کارگروه با متوسط کشوری ۲۲ درصد فاصله دارد.

استاندار کردستان با بیان اینکه در جلسه آینده کارگروه باید دلایل این مسئله مطرح شود، تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های موجود برای کاهش این فاصله و حتی بالاتر از میانگین کشوری به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و از هیچ تلاش برای تحقق این امر دریغ نکرد.

زره‌تن لهونی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی که عملکرد پایینی در اجرای مصوبات داشته‌اند در جلسه آینده دلایل توجیهی عدم اجرای مصوبات ستاد را ارائه دهند، افزود: هریک از دستگاه‌های اجرایی اگر توانایی اجرای  مصوبات ستاد را ندارد در همان جلسه با دلایل توجیهی، مطرح کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه عدم ریسک‌پذیری از هیچ مدیری پذیرفته نخواهد شد، گفت:  بایستی مدیران در اجرای برنامه‌ها و مصوبات ریسک‌پذیر باشند اما با ریسک منطقی و در چهارچوب‌ قانون عمل کنند.

گفتنی است که؛ بر اساس آمار ارائه شده در این جلسه، تعداد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۵ مورد بوده که از این میزان ۱۱۸ مصوبه اجرایی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha